دیروز دنیا سرا پا چشم بود تا تجلی حضور ما را نظاره‌ کند و مردم فهیم این مرز و بوم، عزم ملی خود را در پای صندوق‌های رای به نمایش گذاشتند. هر ایرانی که پای صندوق رای حاضر شد، والایی فرهنگ خود را اثبات کرد و لحظه های مقدس رای دادن را لحظه‌های ناب زندگی خویش در ارج‌نهادن به اقتدار ایران اسلامی دانست و گام‌های خویش را در تحقق حماسه سیاسی استوار کرد.
کد خبر: ۵۷۱۱۳۹
شکوه حماسه دیروز

حماسه دیروز غیور مردان و شیر زنان این سرزمین تماشایی بود، آن‌گاه که هر ایرانی در صف‌های به هم پیوسته حوزه‌های رای‌گیری «بودن» و حیات خویش را به رخ جهانیان کشید و بر بهاری بودن این نظام مقدس صحه گذاشت.

حضور دیروز شور و هیجانی ستودنی عشق به میهن و نظام و رهبری آن را که در کالبد جان‌ها می‌دمید، روح تازه‌ای به آن داد و آن را بر پیشیانی تاریخ نشاند، به یقین این حضور پر شور، دل شهیدان راه امام و امام شهیدان را شادمان کرد، لرزه بر دل دشمنان انداخت، نقشه‌های شوم بدخواهان را نقش بر آب کرد و حماسه‌ای ماندگار به ماندگاری عزت مردم این دیار خلق کرد. حضوری که در قاب تاریخ، تصویری زیبا از وحدت و همدلی همه به یادگار خواهد گذاشت.

دیروز پرشکوه این حضور گذشت، حضوری که رقابت در‌آن با سربلندی بود و امروز تجلی آن حضور را با تمکین و تسلیم در برابر خواسته و آرای ملت باید پاس داریم.

شکرانه حضور دیروز ما، تسلیم در پذیرش نتیجه است. اکنون وقت آن است که منتخب ملت در انتخابات ریاست‌جمهوری و منتخبان شوراهای شهر و روستا کمر همت بسته و به سوی تعالی کشور گام بردارند.

محمد خامه‌یار - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها