واکنش حداد عادل به انتقاد کاندیداها از مناظرات

کاندیداها از روز اول قهر نکنند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به انتقاد برخی کاندیداها نسبت به برگزاری مناظره انتخاباتی اظهار داشت: قرار نیست کاندیداها از روز اول قهر کنند، صدا و سیما می خواهد مناظره ها برگزار شود و در عین حال بداخلاقی های سیاسی چهار سال گذشته نیز تکرار نشود، باید نگرانی های صدا و سیما را مد نظر داشت.
کد خبر: ۵۶۷۷۰۴
کاندیداها از روز اول قهر نکنند

غلامعلی حداد عادل کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در نشستی خبر که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر اینکه برخی کاندیداها بعد از مناظرات تلویزیونی روز گذشته اظهار داشتند اگر مناظرات به این سبک ادامه یابد در مناظرات شرکت نمی کنند آیا شما هم موافق این نظر هستید، گفت: فکر می کنم کاندیداها نباید به این زودی قهر کنند.

وی اظهار داشت: اگر عیب و اشکالی در مناظرات هست باید تذکر بدهند و نمایندگان کاندیداها در جلسه ای با نمایندگان صدا و سیما بنشینند و مشکل را حل کنند.

حداد عادل گفت: قرار نیست ما از روز اول قهر کنیم بلکه می شود مشکلات این مناظرات را شناخت، مطرح کرد و در جهت برگزاری بهتر این مناظرات اقدام کرد.

وی همچنین افزود: صدا و سیما می خواهد مناظره باشد و در عین حال بداخلاقی های سیاسی چهار سال قبل تکرار نشود، ما باید متوجه نگرانی های صدا و سیما هم باشیم.

حداد عادل همچنین در پاسخ به سئوال دیگر مهر که از وی پرسید پیش از این رئیس ستاد انتخابات شما اعلام کرده بود یک هفته قبل از برگزاری انتخابات کاندیدای نهایی ائتلاف سه گانه مشخص خواهد شد، آیا شما هم این نظر را قبول دارید؟ حداد پاسخ داد یکی از احتمالات این است که یک هفته قبل از برگزاری ثبت نام کاندیدای نهایی ائتلاف مشخص شود اما احتمال دیگر این است که شاید هر سه نفر با توافق هم تا آخر در صحنه بمانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
گنجی پور
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
۰
۰
مناظره را بصورت كامل دیدم از مشخصه های این دوره از مناظرات میتوان به دغدغه صداوسیما در جلوگیری از ایجاد تشنج و تنش احتمالی بین نامزدها دانست . اما نامزد اصلاحات دكتر عارف جلسه اقتصادی را به طرف سیاست كشانده و در اخر در یك موضع گیری در خصوص سوالات دور دوم مناظره كه هنوز مطرح نشده بود با عصبانیت همراه با قهر از دادن پاسخ خودداری نمود كه این عمل ایشان با همراهی اقایان روحانی و محسن رضایی همراه شد در صورتی كه دیگر نامزدها علیرغم قبول نداشتن نوع سوالها اما با متانت و اخلاق حسنه به ادامه مناظره همراهی نمودند . پیشبینی می شود در صورت ادامه مناظره در مسائل سیاسی اقایان عارف و رضایی به علت نداشتن صبر و حوصله و تمایل به سیاه نمایی دولت و كشور مناقشات بیشتری را رقم بزنند اینها در حالی است كه ادعای مناظره واقعی و به چالش كشاندن یكدیگر سخن به میان می اورند كه حتی خود نیز قواعد مناظره را رعایت نمی كنند و پیشبینی میشود جامعه نیز ملتهب شده و فتنه ای دیگر دور از تصور نیست .
قبول
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
۰
۰
نظر آقای گنجی را قبول دارم .موج منفی فرستادن به صلاح مملكت نیست .

نیازمندی ها