پایان کار آندو در لیگ ضعیف قطر؛

تیموریان از الخریطیات کنار گذاشته شد

پزشک تیم ملی خبر داد:

تیموریان به بازی با قطر می رسد

تا روز بازی با قطر و با تدابیری که انجام می‌شود مشکل مصدومیت تیموریان هم برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۷۶۷۸
تیموریان به بازی با قطر می رسد


به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ دکتر پرهان خانلری در خصوص شرایط بازیکنان تیم ملی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همه بازیکنان سرحال و با روحیه بالا در اردو هستند. آسیب دیدگی  در بازیکنان وجود ندارد و مصدومیت‌های جزئی هم برطرف شده است. با توجه به کم شدن حجم تمرینات، شرایط بهتر می‌شود و بازیکنان منتظر بازی مهم سه شنبه آینده هستند.

وی در خصوص دلیل استراحت برخی بازیکنان در برخی روزهای اردو تصریح کرد: آخر فصل است و باید به فکر فشاری که این بازیکنان تحمل کرده‌اند باشیم. هر نشانه‌ای که احساس می‌شود، باید مورد توجه باشد. مهمترین وظیفه ما ریکاوری شدن بازیکنان پس از فصل سنگین مسابقات است و بهترین کاری که می‌توان انجام داد استراحت دادن به بازیکنانی که مشکلات جزئی دارند تا آسیب  جدید اتفاق نیافتد.

پزشک تیم ملی فوتبال ایران درباره مشکل آندرانیک تیموریان یادآور شد: در آخرین عکسی از تیموریان گرفتیم علایم جوش خوردن را در وی مشاهده کردیم که این نشانه خوبی است. این بازیکن فقط درد خفیفی دارد و تا روز بازی و با تدابیری که انجام می‌شود این مشکل هم برطرف خواهد شد.

خانلری  در پایان با اشاره به کنترل بازیکنان در مورد وزن و چربی هم گفت: خوشبختانه بازیکنانی که انتخاب شده‌اند، در بهترین شرایط بدنی هستند. هر چند در پایان فصل مسابقات لیگ برتر هستیم اما میزان آمادگی بدنی و میزان چربی آنها در بهترین شرایط است.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی برزیل آماده می کند، روز 14 خردادماه در یکی از دیدارهای حساس و سرنوشت ساز این مرحله در دوحه به مصاف قطر خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها