رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان تهران از آغاز به کار هیات بازرسی انتخابات استان خبر داد و گفت: در این دوره از انتخابات به جای هفت هزار بازرس با 700 بازرس سیار کار بازرسی انجام می شود.
کد خبر: ۵۶۷۴۰۵
آغاز به کار هیات بازرسی انتخابات استان تهران

نعمت الله ترکی گفت: نخستین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان تهران با حضور روسای بازرسی شهرستانهای استان برگزار شد.

وی افزود: در دوره قبلی بیش از هفت هزار بازرس برای هفت هزار صندوق رای در تهران تعریف شده بود ولی پس از بررسی های لازم و ارائه پیشنهادات به وزارت کشور تصمیم بر این شد چون پای صندوق ها بازرسان هیاتهای نظارت، نمایندگان کاندیداها، نمایندگان فرمانداران و نمایندگان شورای نگهبان حضور دارند دیگر نیازی به حضور ثابت بازرسان هیات بازرسی استان تهران نیست و امسال به طور میانگین هر 10 صندوق یک بازرس دارد و حدود 700 بازرس برای صندوق ها انتخاب شده اند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان تهران اضافه کرد: از این تعداد بازرسی تعیین شده حدود 350 بازرس در شهر تهران و 350 بازرسی هم در شهرستانهای استان تهران ساماندهی شده اند.

ترکی اظهار داشت: اعضای هیات بازرسی استان تهران پنج نفر است که آقای طیبی از وزارت کشور به عنوان دبیر هیات و آقایان اسماعیلی، فیضی، مرادی و دمیرچی از استانداری تهران از اعضای این ستاد هستند.

وی افزود: هزینه انتخابات استان تهران تامین شده است. همچنین بازرسان زیر نظر فرمانداری ها فعال هستند.

ترکی گفت: احکام صادر شده و کار هیات بازرسی رسما آغاز شده است. شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با شماره تلفن های 88998110 و 88998111 تماس بگیرند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها