مشاهدات یک رزمنده از آزادسازی القصیر؛

تروریست‌ها و ساخت تندیس یزید

یک تحلیلگر مسائل سیاسی در پاسخ به این سوال که «نتایج انتخابات را چگونه پیش بینی می کنید؟» اظهار کرد: جهت گیری هاشمی و اصلاح طلبان در حمایت از نامزدهای موجود و نیز موضع نهایی احمدی نژاد بدون مبالغه در تاثیر گذاری آنها بسیار مبهم و پیچیده است.
کد خبر: ۵۶۶۴۰۴
تاثیر هاشمی و احمدی نژاد در انتخابات

امیر محبیان در گفتگو با  مهر با بیان اینکه ممکن است آنها تصمیم های مهمی اتخاذ کنند که برجهت گیری انتخابات تاثیرقابل تامل داشته باشد، گفت: ولی فکر می کنم بر روی ولایتی، قالیباف، حسن روحانی و جلیلی باید بیشتر حساب کرد.

وی با بیان اینکه طبعا سعید جلیلی به دانشگاه امام صادق به مثابه منبع نیروی انسانی می نگرد، گفت: البته گرایش های دیگری نیز ظاهرا گرد جلیلی را گرفته اند که احتمالا هسته مرکزی ایده پردازی او را تشکیل می دهند.

لیدر جریان انحرافی:رئیس جمهور می‌شوم

با وجود عدم احراز صلاحیت لیدر جریان انحرافی از سوی شورای نگهبان وی با اعضای ستاد خود دیدارهای روتین خود را داشته  و در جلسه اخیر خود اعلام کرده است: ما برمی‌گردیم؛ 48 ساعت قبل از رای گیری تایید و با 33 میلیون رای رئیس جمهور می‌شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس،همچنین عوامل جریان انحرافی در جلسات خود اعلام کردند ما یک سی دی قرمز داریم که در آن ناگفته‌ها و افشاگری‌های فراوانی موجود است؛ اگر این سی دی پخش شود سرنوشت انتخابات عوض می‌شود.

از سوی دیگرجریان تندرو اصلاحات به صورت مستقیم و غیر مستقیم جلساتی برگزار کردند و به عارف و روحانی جهت کناره‌گیری از نامزدی در انتخابات و تحریم این حماسه سیاسی، فشار وارد می‌کنند که تا به حال این فشارهای داخلی  بی‌نتیجه بوده و این دو نامزد اعلام کردند تا آخر در صحنه می‌مانیم.

هشدار به عواقب ماجرا جویی بر ضد ایران

عاموس یادلین رئیس سابق ستاد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه اشتباه این رژیم در قبال ایران هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی:«عاموس یادلین» در اظهاراتی گفت در صورتیکه اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کند با بمباران موشکی سهمگین ایران مواجه خواهد شد.

وی در ادامه گفت در صورت بروز چنین حادثه‌ای میزان پرتاب موشک به سرزمین‌های اشغالی دو تا سه برابر بیشتر از جنگ اول خلیج فارس خواهد شد.

عاموس یادلین این اظهارات را در خلال نشستی در مرکز پژوهش‌های امنیت ملی رژیم صهیونیستی بیان کرد.

 حق هسته ای، نقطه اشتراک نامزدها

پایگاه خبری-تحلیلی اوراسیاریویو در مقاله ای تحت عنوان «ایران چگونه به پیشواز انتخابات می رود» به این موضوع اشاره دارد که فارغ از اختلاف نظرهای سیاسی هر فردی که رییس جمهور آینده ایران اسلامی شود قاطعانه بر حق مسلم هسته ای ملت ایران تاکید خواهد کرد.

جمال کانژ نویسنده این مقاله با اذعان به تفاوت مردم سالاری دینی کشورمان با دموکراسی منحط غربی می افزاید : صاحب نظران غربی اظهار می دارند که شیوه حکومت مردم سالاری در ایران چندان سنخیتی با دموکراسی های غربی ندارد. این سخن درست است اما در ایران مقام رییس جمهوری منتخب مردم آن کشور است. همچنین از هم اکنون مشخص است که هر فردی که به مقام ریاست جمهوری ایران برسد قویا از ادامه برنامه صلح آمیز هسته ای آن کشور حمایت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
۰
۰
آیا واقعا رای دادن ما موثر است؟وقتی شخصی به راحتی عنوان می كند كه رای می آورد و حتی تعداد آرا را مشخص می كندیعنی مهم نیست چه تعدادی رای می دهند و رایشان كیست- اگر كسی واقعا قصد خدمت به نظام و مردم را دارد چرا چیزهایی رامی داند فقط حاضر است به نفع خود رو كند ؟ متاسفم و امیدوارم ریئس جمهوری كه قرار است بر سر كار بیاید واقعا دلسوز و خدمتگزار باشد.به امید آن روز
نام علی فلاح نزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
۰
۰
اگر دو دستانم راقطع كنید دست از انقلاب برنخهوام داشت اینجانب جانباز علی فلاح نژاداز شهرستان بابلسر روستای خشكرود
یكی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
۰
۰
این حرف ها به آقای احمدی نژاد و حامیانش نمیخورد . لطفا علیه ایشان اینقدر جو سازی نكنید.

نیازمندی ها