در آئین افتتاحیه ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات؛

رئیس جمهور: ایده‌ها و برنامه‌ها اساس تبلیغات در ایران است

احمدی نژاد در واکنش به احراز نشدن صلاحیت مشایی:

این مشکل حل خواهد شد

رئیس جمهور با بیان اینکه مهندس رحیم مشایی مظلوم واقع شده است، گفت: معتقدم در کشوری که ولایت فقیه دارد حق مظلوم آن هم در این سطح پایمال نخواهد شد.
کد خبر: ۵۶۵۰۳۲
این مشکل حل خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: بنده جناب آقای رحیم مشایی را به عنوان فردی مؤمن، صالح و مفید برای کشور می دانم و با شناخت ویژگی ها و توانمندی هایشان، ایشان را معرفی کردم اما مظلوم واقع شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: معتقدم در کشوری که ولایت فقیه دارد، حق مظلوم آن هم در این سطح پایمال نخواهد شد و با وجود مقام معظم رهبری مشکلی پیش نخواهد آمد.

احمدی نژاد تصریح کرد: این موضوع را از طریق مقام معظم رهبری تا لحظه آخر تعقیب خواهم کرد و امیدوارم مشکل حل شود و البته مشکلی نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از دوستان و علاقه مندان به بنده و مهندس رحیم مشایی هم می خواهم که صبور و منتظر باشند چرا که با وجود مقام معظم رهبری مشکلی در کشور به وجود نخواهد آمد و این مشکل حل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م.گ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
۰
۰
از نظر مقام معظم رهبری مشایی صلاحیت معاون اولی را نداشت چه برسه به ریاست جمهوری مردم هنوز نامه محرمانه رهبری كه رسانه ای كردید از یاد نبردند

نیازمندی ها