تیموریان : امیدوارم عضو موثری برای استقلال باشم

آندرانیک تیموریان به استقلال پیوست

مسئولین تیم الهلال با اینکه در جریان مسابقات آسیایی قرار دارند اما در خصوص شرایط و نحوه آماده سازی تیم برای فصل آینده برنامه ریزی های دقیقی را انجام می دهند.
کد خبر: ۵۶۲۴۶۹
آندو تیموریان به استقلال باز نمی گردد

در خصوص جذب بازیکنان مورد نظر این تیم نام آندرانیک تیموریان مطرح شده است اما این بازیکن که در لیگ قطر حضور دارد عنوان کرده است قصد دارد در این کشور بماند و به فوتبال خود ادامه دهد.

گفتنی است شرایط مالی و دور ماندن وی از حواشی فوتبال ایران و سرو صدای فراوان حضور در تیمهای بزرگ عاملی است که تیموریان  چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و درصدد اجرای آن برآمده است.

شایان ذکر است وی از طریق برآورد خانواده خود به آبی ها پیغام داده است که قصد ندارد به تیم استقلال باز گردد و در نظر دارد که تصمیم دیگری را اتخاذ کند زیرا حضور در لیگ ایران به نفع وی نیست.

اعتراض پنهان مهاجم استقلال به عدم حضور در تیم ملی

اعضای تیم استقلال پس از قهرمانی در مسابقات لیگ از تعداد بیشتری از بازیکنان خود در تیم ملی بهره مند هستند اما در این میان معترضان به عدم حضور در این فهرست نیز کم نیست.

از خط حمله تیم استقلال فرزاد خالقی به اردوی تیم فرا خوانده شده است اما برخی بازیکنان این تیم به این موضوع اشاره کرده و معتقدند که این بازیکن مدتی است که در ترکیب ثابت تیم حضور ندارد و  این موضوع وی را با مشکلاتی روبرو کرده است اما سرمربی تیم ملی بدون توجه به این موضوع  خالقی را در لیست تیم ملی قرار داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ گفتنی است برخی از اعضای این تیم به موضوع دعوت خالقی واکنش نشان دادند و حتی اعلام کردند که حضورشان در ترکیب ثابت استقلال و گلزنی این تیم از دید کی روش پنهان مانده است و این مربی آن طور که خودش خواسته عمل کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها