نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هدفم از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ادامه راه دولت احمدی نژاد است و معقتدم مملکتی که در راس آن ولایت فقیه است هیچ مشکلی نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۶۱۷۶۱
راه دولت احمدی نژاد را ادامه می دهم

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، اسفندیار رحیم مشایی که در دقایق آخر مهلت ثبت نام قانونی وارد ستاد انتخابات کشور شد پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران در ابتدای سخنان خود با سلام بر بهار انسان ها،  گفت: بسیار خوشبخت و خرسند هستم که اکنون در کنار برادر بزرگ، رئیس جمهور سختکوش و رشید ملت ایران قرار دارم.

وی افزود: من قصد مزاحمت برای رئیس جمهور و کسانی که مرا در این راه حمایت کردند، نداشتم.

مشایی گفت: رئیس جمهور امروز را در مرخصی هستند تا قانونا بتوانند مرا در ثبت‌نام در ریاست جمهوری همراهی کنند.

وی گفت: اینجانب خود را فرزند کوچک مردم می‌دانم و معتقدم ریاست جمهور ملت بزرگ و تمدن ساز و درخشان، ادعای بزرگی است.

مشایی گفت: از آنجا که احساس کردم در بین اقشار مختلف، این انگیزه و تمایل وجود دارد که بنده در این عرصه حضور پیدا کنم، در این انتخابات ثبت نام کردم.

وی با تاکید بر اینکه ادامه راه دولت احمدی‌نژاد را برای خود یک تکلیف می‌دانم، گفت: خدمات بسیار گسترده ای در دوران دولت نهم و دهم انجام شده است و نظام و انقلاب اسلامی اصرار دارد که این خدمات ادامه پیدا کند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: تنها در صورتی که ارائه خدمات گسترده در مسیر توسعه و عدالت توام و همراه باشد می توان این خدمات را ادامه داد.

مشایی افزود: حجم خدمات دولت در کشور بسیار گسترده است و اینجانب برای گسترش فرهنگ و ارزش های انقلاب و خدمات گسترده تر برای مردم راه دولت احمدی نژاد را ادامه می دهم و آنرا یک تکلیف برای خود می دانم.

وی اضافه کرد: این راه خطیر و مهم را باید بدرستی و بر اساس قوانین طی کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان با اشاره به برخی اظهارنظرها برای رد صلاحیتش، گفت: مملکتی که در راس آن ولایت فقیه باشد هیچ مشکلی نخواهد داشت.

پس از پایان سخنان مشایی و رئیس جمهور، قدیری ابیانه که برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات مراجعه کرده بود به صورت خودسرانه پشت تریبون قرار گرفت و حرف هایی را علیه مشایی زد که در این حین یکی از حامیان مشایی به سوی جایگاه رفت و مانع سخنان وی شد.

این فردمیکروفن های جایگاه را برهم زد و در حالیکه سالن را ترک می کرد برخی از  خبرنگاران به خاطر اقدام وی در انداختن میکروفن ها با وی درگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
۰
۰
امیدوارم همه ی اینها رد صلاحیت شوند وگرنه فاتحه این مملكت را باید خواند!
احمد
Kuwait
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
۰
۰
زنده باد مشایی انشالله موفق بشی ای مرد
fazel
Switzerland
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
۰
۰
آقای مشایی فكر كردی راه یك دولت گذشته را ادامه دادن هنره؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
۰
۰
یعنی مملكت را به باد فنا میدی
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
۰
۰
با رد صلاحیت مشایی سناریویی توسط احمدی نژاد كلید خواهد خورد كه بسیار خطر ناك است . اهل فن میدانند كه با تحمیل گری میشود برای مشایی صلاحیت گرفت . یادمان باشد همین تحمیل گرها بودند كه حكمیت را بر امیر مومنان تحمیل كردند .....
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
۰
۰
متاسفم برای كسانی كه با این همه اقداماتی كه هاشمی و فرزندانش كردند هنوز از این شخص دفاع می كنند
ب ه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
۰
۰
آقا داود اقدامات اولیه آقای رفسنجانی را مد نظر داشته باشید بد نیست آدم قدر شناس خوبیها باشه

نیازمندی ها