بانک مرکزی از آغاز سال جاری تا تاریخ 92/2/16 مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون دلار برای کالاهای اساسی وبالغ بر 157میلیون دلار برای دارو،مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی اختصاص داده است. ضمن اینکه هیچ مشکلی جهت تخصیص ارز برای کالاهای اساسی و مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۶۱۰۷۸
مشکلی در تخصیص ارز مواد اولیه دارویی نداریم

 به گزارش جام‌جم آنلاین، روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به مطالب منتشره در برخی رسانه‌ها مورخ  92/2/17 مبنی بر اینکه: «رئیس کل بانک مرکزی: ارز مرجعی برای واردات دارو اختصاص داده نشده است»  اعلام کرد:   بهمنی رییس کل بانک مرکزی در جلسه روز جاری  مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعیین ارز به نرخ مرجع یا مبادله ای بر عهده دستگاه‌ها و وزارتخانه های ذیربط است و بانک مرکزی به عنوان سیاستگذار پولی و ارزی در امور سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها دخالت نمی‌نماید.

  شایان ذکر است بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از آغاز سال جاری تا تاریخ 92/2/16 مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون دلار برای کالاهای اساسی وبالغ بر 157میلیون دلار برای دارو،مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی اختصاص  داده است. ضمن اینکه هیچ مشکلی جهت تخصیص ارز برای کالاهای اساسی و مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها