ابتدا باید حکم صادر شود

پرونده عقیلی به دست ما نرسیده است

مدافع ایرانی تیم القطر گفت: اگر لازم باشد به دلیل ترک اردوی تیم ملی 100 بار دیگر از مردم عذرخواهی می‌کنم.
کد خبر: ۵۶۱۰۴۷
عقیلی: لازم باشد ۱۰۰ بار دیگر  عذرخواهی می‌کنم


هادی عقیلی از جمله بازیکنان ایرانی است که این روزها به عنوان یک لژیونر در فوتبال قطر فعالیت می‌کند و در خط دفاع تیم القطر به عنوان یک مهره تاثیرگذار نقش ایفا می‌کند.

عقیلی در سال‌های اخیر همواره به عنوان یک مدافع در تیم ملی بازی کرده اما وی چندی پیش بنابر دلایلی نامشخص از تیم ملی جدا شد تا شائبه‌ها علیه بازیکن سابق سپاهان تشدید شود.

وی یک ماه پس از جدایی‌اش از تیم ملی و برای پایان دادن به همه شایعه‌ها و حاشیه‌سازی رسما از مردم ایران عذرخواهی کرد و دوباره تاکید کرد که برای خدمت تیم ملی کشورش با همه وجود و توان آمادگی لازم را دارد.

گفت و گوی این بازیکن با فارس به شرح ذیل است:

 هادی عقیلی پس از اتمام لیگ قطر در چه شرایطی قرار دارد؟

همانطور که اشاره کردید لیگ فوتبال قطر به پایان رسیده و ما امشب در جام حذفی باید با الجیش بازی کنیم. به نظرم ایرانی‌ها این روزها الجیش را به دلیل رویارویی با تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا بهتر می‌شناسند چرا که در دو مسابقه 7 گل به نماینده ایران زد و نشان داد خط حمله قدرتمندی دارد بنابراین شب سختی مقابل این تیم داریم.

فوتبال قطر به دلیل کمبود تماشاگران خیلی بی‌روح است اما مهاجمان بسیار سرشناسی در این لیگ فعالیت می‌کنند.

بله. واقعا مهاجمان بزرگی در این لیگ حضور دارند من خودم به عنوان یک مدافع تجارب زیادی را در این مدتی که به لیگ قطر آمده‌ام مقابل آنها کسب کرده‌ام. تاباتا یکی از این مهاجمان می‌گوید من زمانی که در خارج از قطر بازی می‌کردم وقتی گل می‌زدم جمعیت را می‌دیدم اما در قطر وقتی گل می‌زنم فقط دوربین‌های تلویزیونی را می‌بینم.در واقع وقتی مقابل این بازیکنان بازی می کنیم یک تجربه بین المللی محسوب می شود چون آنها از بازیکنان خوب هستند.

 خودت چطور آیا دلت برای فوتبال ایران با تماشاگران پرشور تنگ شده است؟

واقعا دلم برای آن فوتبال تنگ شده خودم زمان کوتاهی در پرسپولیس بودم و سپس به تیم سپاهان رفتم که حداقل یک داستانی پشت این تیم بوده و  همواره با تعداد بی‌شماری از تماشاگران حامی ما بودند. خودم دوست دارم دوباره به تیم فوتبال ایران برگردم و برای تیم ایرانی بازی کنم.

از تیمی در داخل ایران پیشنهادی داری؟

بله سپاهان تیمی است که همچنان تمایل دارد که برایش بازی کنم و به من پیشنهاد هم داده است و دو تیم دیگر نیز هستند که دوست ندارم نامی از آنها ببرم.

 آقای عقیلی از ترک اردو پشیمان شدی و از مردم هم عذرخواهی کرد. داستان چه بود؟

من بعد از ترک اردوی تیم ملی به صورت رسمی از مردم کشورم عذرخواهی کردم و اگر نیاز باشد 100 بار دیگر هم عذرخواهی خواهم کرد چون معتقدم که هر چه در زندگی ورزشی‌ام دارم از کنار مردم و هواداران است بنابراین بدون هیچ شک و تردیدی این کار را انجام می‌دهم.

 

شما اردوی تیم ملی را ترک کردی اما کارلوس کی‌روش تاکنون هیچ مصاحبه‌ای علیه عقیلی انجام نداد.

من هم هرگز به کی‌روش بی‌احترامی نکردم نه تنها کی‌روش بلکه در زندگی ورزشی‌ام تا به حال علیه سرمربی تیم‌هایی که در آن بودم حرفی نزده‌ام. کی‌روش که کارنامه‌اش در فوتبال اروپا و جهان مشخص است بنابراین بنده در جایگاهی نیستم که علیه وی حرفی بزنم.

این روزها که از تیم ملی دور هستی آیا شرایط تیم ملی را پیگیری می‌کنی؟

بله من یک بازیکن هستم و نه تنها بازیکن بلکه به نظرم تک تک مردم، مدیران،‌مربیان و هم بازیکنان دوست دارند که به تیم ملی کشورشان خدمت کنند و بنده نیز از این قاعده مستثنی نیستم. من هم دوست دارم که کمک حال تیم ملی باشم و با همه وجود به این تیم کمک کنم.

به نظرت ما به جام جهانی 2014صعود می‌کنیم؟

باور کنید با توجه به نزدیک شدن 3 مسابقه سرنوشت‌ساز در مسیر صعود به جام جهانی 2014 قلبم بیشتر برای تیم ملی کشورم می‌تپد چون دوره قبل هم در همین مسیر چنین روزهایی را تجربه کردم. یادم هست در بازی آخر که مقابل کره جنوبی در سئول به میدان رفتیم و پس از تساوی و عدم راهیابی تیم ملی به جام جهانی 2010 سرافکنده شدم و همچنان از آن روز به عنوان یک روز تلخ ورزشی‌ام یاد می‌کنم و گلزنی نمی‌توانم آن تجربه تلخ را فراموش کنم. امیدوارم در 3 مسابقه من چه در تیم ملی باشم و چه نباشم بتواند پیروز شود و به صورت مستقیم راهی جام جهانی شود.

خیلی‌ها معتقدند که زنده ماندن امید تیم ملی برای صعود به جام جهانی به بازی تیم ملی در دوحه مقابل قطر گره خورده آیا تیم ملی می‌تواند قطر را در دوحه شکست دهد؟

به نظرم فوتبال ایران یک سرو گردن از فوتبال قطر جلوتر است و همواره در بازی‌های اخیر از این تیم نیز بهتر بازی کرده‌ام به غیر از تساوی بدون گل که در ورزشگاه آزادی رقم خورد. ما بازیکنان خوبی داریم و می‌توانیم تیم ملی قطر را در دوحه شکست دهیم و شرط اصلی برای رسیدن به این هدف اتحاد و همدلی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها