سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید عملکرد تیمش رضایت‌بخش است چرا که همچنان در کورس لیگ برتر است و در فینال جام حذفی نیز حضور دارد.
کد خبر: ۵۵۸۸۹۱
کرانچار:  شاید نویدکیا در فینال نباشد

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر الغرافه قطر اظهار کرد: به نظر می‌رسد بازی خوبی را برگزار کردیم و خوشحالیم از اینکه لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی ترک کردیم. علی‌رغم اینکه تیم حریف با آرایش اصلی به میدان نیامد اما سپاهان باز هم بازی خوبی ارائه کرد. همچنین به الغرافه قطر به خاطر انجام بازی جوانمردانه تبریک می‌گویم.

به نظر می‌رسید این پیروزی می‌توانست بزرگ‌تر باشد اما در هر حال می‌تواند شروعی دوباره برای دو بازی مهم باقی مانده ما در ایران باشد.

سرمربی کروات تیم سپاهان اصفهان در ادامه افزود: بسیار خوشحالم که علی کریمی به عنوان یک بازیکن تازه‌وارد که افق روشنی برای او متصور هستم توانست به خوبی در میدان بدرخشد و در کنار امین جهان‌عالیان که به یک بازیکن استاندارد تبدیل شده بازی خوبی ارائه کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی نامناسب در لیگ و جام حذفی باعث شد که تیم سپاهان از گروهش صعود نکند تصریح کرد: بعد از انجام یک بازی دشوار در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال با خستگی برابر الاهلی عربستان قرار گرفتیم و آن شکست، شروع کننده صعود نکردن ما به مرحله بعد بود.

کرانچار در پاسخ به سوالی درباره‌ی ترکیب امروز تیم سپاهان گفت: قصد داشتیم افرادی مانند سوکای و خلعتبری را کمتر به میدان بفرستیم تا استراحت کنند. همچنین نویدکیا و حاج صفی مصدوم بوده و اصلا نمی‌توانستند بازی کنند اما در عین حال بازیکنان جایگزین به خوبی کار کردند و نشان دادند که سزاوار حضور در این تیم هستند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چیدمان تیم برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی چیست عنوان کرد: به این دلیل که تعدادی بازیکن مصدوم داریم ترکیب احتمالی تیم را تا یکی، دو روز آینده اعلام می‌کنیم. به این دلیل که معلوم نیست بازیکنانی مانند محرم نویدکیا بتوانند بازی کنند یا نه.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه چه نمره‌ای در لیگ قهرمانان آسیای امسال به خود می‌دهید اظهار کرد: از همان روزی که برابر الاهلی عربستان در فولادشهر باختیم به نوعی کار صعود ما با سختی روبه‌رو شد اما در کل معتقدم بازی‌های بدی را ارائه نکردیم. هم‌اکنون اگر یک امتیاز بیشتر داشتیم می‌توانستیم صعود کنیم. همچنین معتقدم نتایج سزاوارانه‌ای به دست آوردیم و رسیدن به فینال جام حذفی و در کورس بودن لیگ برتر نشان دهنده همین قضیه است. در کل می‌توانیم راضی باشیم.

کرانچار در پایان با ابراز امیدواری از حضور تماشاگران سپاهان در بازی فینال جام حذفی، افزود: امیدوارم هواداران سپاهان به صورت گسترده روز یکشنبه برابر پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمده و شاهد قهرمانی تیم خود در تهران باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها