وضعیت برابری دستمزد در جهان و مقایسه آن با ایران چه چیزی را نشان می‌دهد؟

فریب‌ برابری جنسیتی‌در‌غرب

همزمان با هفته دوم اردیبهشت ماه

اجرای 170 ویژه برنامه فرهنگی هنری در تهران

همزمان با هفته دوم اردیبهشت ماه مراکز فرهنگی هنری پایتخت میزبان بیش از 170 ویژه برنامه خواهند بود.
کد خبر: ۵۵۸۰۰۶
اجرای 170 ویژه برنامه فرهنگی هنری در تهران

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه تخصصی شعر معاصر در دو بخش مقدماتی و پیشرفته با حضور گروس عبدالملکیان، 11 اردیبهشت در کتابخانه دکتر عظیمی و کارگاه «با یار مهربانم» ویژه تقویت مهارت های گفتاری، قوه تخیل و تصویرسازی خردسالان، 9 اردیبهشت در کتابخانه کوثر برگزار می شود.

کارگاه آموزش قصه گویی برای کودکان با زبان ساده، هشتم اردیبهشت در فرهنگسرای سرو و مسابقه کتابخوانی «تا ابد فارس» به مناسبت روز ملی خلیج فارس، 10 اردیبهشت در کتابخانه اخلاق از دیگر برنامه های ادبی هفته جاری در مراکز فرهنگی هنری پایتخت است.

کارگاه آموزش عکاسی با موضوع خانواده و آموزش عکاسی دیجیتال، 13 اردیبهشت در فرهنگسرای ملل، مسابقه عکاسی فرهنگ ترافیک، 11 اردیبهشت در خانه فرهنگ میثاق و کارگاه سفال شمیم یاس، 10 اردیبهشت در خانه فرهنگ دولت آباد در هفته جاری برگزار می شود.

نمایشگاه های خاطره رنگ ها تا پایان هفته در نگارخانه پردیسان، معرق تا پایان هفته در نگارخانه فرهنگسرای سرو، تکنیک های عکاسی با موضوع آزاد تا پایان هفته در فرهنگسرای خاوران و نمایشگاه گروهی آثار نگارگری دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان تا پایان هفته در فرهنگسرای بهمن از جمله برنامه های نمایشگاهی این هفته است.

ایستگاه بهاری شامل غرفه های نقاشی، سفال، کاردستی، قصه های قرآنی، هواپیماسازی و نمایش خلاق، 12 اردیبهشت در خانه فرهنگ باصفا و نشست بررسی سیر تحول تاریخ هنر ایران، 12 اردیبهشت در فرهنگسرای خاوران نیز برگزار خواهند شد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند. 

newsQrCode
برچسب ها: نگارخانه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها