شبکه نمایش تلویزیون این هفته فیلم‌هایی از سینمای کانادا را مرور خواهد کرد و در بخش بررسی کارنامه یک بازیگر نیز فیلم‌هایی از تام هنکس بازیگر مطرح سینمای جهان را نمایش می‌دهد.
کد خبر: ۵۵۷۸۵۰

این هفته در بخش مرور آثار بازیگران در ساعت 21 روز شنبه فیلم مسیر سبز و روز یکشنبه فیلم جاده‌ای بسوی تباهی با بازی تام هنکس از این شبکه پخش می‌شود.مسیر سبز فیلمی به کارگردانی فرانک دارابونت و محصول سال ۱۹۹۹ شرکت آمریکایی برادران وارنر است که بر اساس رمانی از استفن کینگ ساخته شده‌است و در آن تام هنکس در نقش پل اجکام و مایکل کلارک دانکن در نقش جان کافی بازی می‌کنند.

فیلم دورافتاده را روز دوشنبه ساعت 21 از شبکه نمایش شاهد باشید. فیلم‌های بزرگ، لری کاراون، اگه می‌تونی منو بگیر و ترمینال نیز روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 21 در جدول پخش این شبکه گنجانده شده است.اگه می‌تونی منو بگیر‏ نام فیلمی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ محصول آمریکا در سال ۲۰۰۲ است.

داستان فیلم به فرانک آبیگنل جونیور (با بازی دی‌کاپریو) می‌پردازد که قبل از نوزده سالگی‌اش موفق شد میلیون‌ها دلار چک را جعل کند و خود را خلبان هواپیمایی پن ای ام آمریکا، دکتری در جورجیا و وکیلی در لوئیزیانا جا بزند.

تام هنکس کارش را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی کمدی و خانوادگی آغاز کرد. در سال‌ ۱۹۸۰ به دلیل بازی در سریال کمدی دوستان صمیمی (Bosom Buddies) مورد توجه قرار گرفت و با ایفای نقش در فیلم بزرگ (Big) به شهرت رسید. بعدها کمدی را کنار گذاشت و بازی در فیلم‌های جدی را آغاز کرد. در بخش مرور فیلم‌های سینمای کانادا نیز در روز شنبه فیلم برخورد و روز یکشنبه هنوز نرسیده‌ام از شبکه نمایش پخش می‌شود. فیلم‌های بهمن، نجات اصلی و بی‌سلاح را نیز می‌توانید در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت 15 از این شبکه شاهد باشید. فیلم‌های «جنایت ذهنی» و «دل زدن به دنیای زندگی» نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها