اولتیماتوم به تیم های لیگ یکی :

تا پایان سال 93 باید آکادمی داشته باشید!

هادی آیت الهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در نشست مدیران عامل لیگ یک و مسوولان فدراسیون فوتبال، مدیران عامل لیگ یک گفت: ما امروز برای برنامه ریزی، هم اندیشی و بحث و بررسی در وضعیت لیگ یک و برگزاری انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ به اینجا آمده ایم که امیدوارم جلسه خوبی داشته باشیم.
کد خبر: ۵۵۴۸۹۷
تا پایان سال 93 باید آکادمی داشته باشید!


وی ضمن تبریک به تیم های تبریزی گسترش فولاد و شهرداری تبریز برای صعود به لیگ برتر گفت: امیدواریم رقابت های پلی آف حضور در لیگ برتر هم انجام شود و شاهد رقابتهای خوب و منجسم در سال 92 در لیگ یک باشیم.
آیت الهی در پایان گفت: در این جلسه درباره آئین نامه نقل و انتقالاتی که از فصل آینده اجرایی می شود صحبت خواهیم کرد و پیشنهادات مدیران عامل را خواهیم گرفت. ضمن اینکه تاریخ ارسال پیشنهادات را به مدت 10 روز تمدید کرده ایم. مهمترین بحثی که امروز داریم الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای داشتن آکادمی در باشگاه های لیگ یک است.باید تا پایان سال 93 همه باشگاه های لیگ یک دارای آکادمی باشند.
به گزارش سایت گل؛ در ادامه جلسه گل محمدی-معاونت آکادمی ملی فوتبال، برنامه های آکادمی ملی فوتبال را در سال 92 برای حاضران اعلام کرد و با اشاره به لزوم تشکیل آکادمی در باشگاه های لیگ یک، با توضیحاتی درباره آئین نامه خبر داد که تا پایان سال 93 باید باشگاههای لیگ یک دارای آکادمی باشند و از سال آینده مدارس فوتبال در کل کشور به صورت شخصی اداره نخواهند شد و زیر نظر باشگاه ها فعالیت می کنند.
وی در پایان با اشاره به نظارت نمایندگان آکادمی ملی فوتبال بر کار باشگاه ها، صدور مجوز حرفه ای شدن را درمشروط به رعایت الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها