با صحبت همه مشکلات حل می شود

پورحیدری:کروش لجبازی را کنار بگذارد

استقلال همیشه این‌قدر بدشانس نیست

پورحیدری: دلخوری قلعه‌نویی کاملا طبیعی است

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال همیشه این‌قدر بدشانس و بی‌دقت مثل بازی دیروز نیست.
کد خبر: ۵۵۴۵۰۴
پورحیدری: دلخوری قلعه‌نویی کاملا طبیعی است


منصور پورحیدری در مورد تساوی یک بر یک روز گذشته دو تیم استقلال و سپاهان گفت: از بازی راضی هستم. فکر می‌کنم این مسابقه یکی از جذاب‌ترین و پرهیجان‌ترین بازی‌های لیگ بود. استقلال در 35 دقیقه ابتدای بازی خیلی منطقی فوتبال بازی کرد. تیم شروع خوبی داشت و حتی‌ می‌توانست در همین دقایق 2 تا 3 گل به حریف بزند و کار را همان موقع تمام کند. استقلال فرصت‌های زیادی هم روی دروازه سپاهان به وجود آورد اما بچه‌ها در ضربات آخر بی‌دقت بودند و تمرکز لازم را نداشتند و این باعث شد توپ درون دروازه حریف نرود.
وی ادامه داد: هر چه بازی جلوتر رفت و وقتی بازیکن سپاهان از زمین اخراج شد، بازی تیم از حالت منطقی خارج شد و در نیمه دوم فوتبالی احساسی را دنبال کردیم. استقلال خیلی فشار آورد و همه این تلاش‌ها باعث شد بازی به تساوی کشیده شود. اما باز هم تاکید می‌کنم ما می‌توانستیم در همان 35 دقیقه ابتدای بازی، کار را تمام کند که از فرصت‌ها خوب استفاده نکردیم.
وی در مورد افت فرزاد حاتمی در مقایسه با روزهای ابتدایی ورودش به استقلال و همچنین انتقاد امیر قلعه‌نویی از آرش برهانی خاطرنشان کرد: سرمربی مسئول فنی تیم است و طبیعی است که با توجه به شناختی که از بازیکنانش دارد، از آنها به همان میزان نیز انتظار داشته باشد. همه بازیکنان استقلال خوب هستند. به هر حال آرش برهانی سه جلسه محروم شده در شرایطی که می‌توانست کمک زیادی به تیم بکند.
پورحیدری افزود: فشردگی بازی‌ها و سنگینی دیدارها و حضور استقلال در لیگ قهرمانان و همچنین سپاهان، یک مقدار شادابی را از بازیکنان دور کرده است. بازی‌ها طوری شده که دو سه روز در میان مسابقه داریم. ما در هفته‌های اخیر بازی‌های سنگینی را پشت سر گذاشته‌ایم و این برای بازیکن و مربی خیلی سخت است. اگر سرمربی در این شرایط دلخوری‌ای داشته باشد کاملا طبیعی است.
مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به این تساوی، شانس کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر می‌بیند، گفت:‌ همان‌قدر که استقلال شانس دارد، سپاهان هم شانس دارد. در واقع شانس دو تیم برای قهرمانی مساوی است.
پیشکسوت استقلال در مورد قضاوت این مسابقه و شبهه‌هایی که در مورد گل آبی‌پوشان و همچنین اخراج بازیکن حریف ایجاد شده، اظهار داشت: من معمولا در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. به هر حال در همه بازی‌ها ممکن است از این شبهات وجود داشته باشد و باید دید نظر کارشناسان چیست.
منصور پورحیدری با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر فولاد به فارس گفت: شرایطی به وجود آمده که همه بازی‌ها سخت و سنگین است. بازی آخرمان با داماش است که آنها شرایط خوبی در جدول ندارند و همین کار ما را سخت می‌کند. باید این را بگویم که استقلال همیشه این‌قدر بدشانس و بی‌دقت مثل بازی دیروز نیست. در عین حال هم معتقدم اگر در بازی روز گذشته می‌بردیم باز هم نمی‌شد به صورت قطعی استقلال را قهرمان بدانیم. باید صبر کرد و دید در ادامه چه پیش می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها