خدا را شکر مهدوی‌کیا در آزادی خداحافظی می‌کند

شیرینی: می خواهند پرسپولیس را به هم بریزند

مشهد میزبان خوبی برای فینال جام حذفی است

شیرینی: به اصرار سپاهانی ها مشکوک هستم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من نسبت به اصرار سپاهانی ها به مشخص شدن محل برگزاری فینال جام حذفی مشکوک هستم. احتمال اینکه در جلسه تعیین فینال محل جام حذفی شرکت نکنم،‌ زیاد است.
کد خبر: ۵۵۲۴۷۴
شیرینی: به اصرار سپاهانی ها مشکوک هستم

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: براساس قانون فینال جام حذفی باید در شهر بی طرف برگزار شود. سپاهانی ها به نظر می رسد تمایل دارند که این بازی در اصفهان برگزار شود.
شیرینی در ادامه اظهار داشت: ما در دو قرعه کشی میهمان بودیم و اعتراضی هم نکردیم. همچنین برای سپاهانی ها هم این حق را قائلم که نسبت به محل برگزاری بازی فینال حساسیت نشان دهند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بیان داشت: من امروز شنیدم که در جلسه مسئولان سازمان لیگ برای تعیین محل فینال جام حذفی یک اصفهانی هم حضور داشته است. در حالیکه مسئولان سازمان لیگ با باشگاه در خصوص زمان برگزاری جلسه بازی فینال جام حذفی صحبتی نکردند.سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: ورزشگاه برگزاری بازی فینال جام حذفی باید استاندارد و 50 هزار نفر هم گنجایش داشته باشد. این ورزشگاه باید پذیرای هواداران میلیونی ما هم باشد.
وی بیان داشت: فینال جام حذفی یک بازی مهم و بزرگ است چرا که پرسپولیس یکی از فینالیست هاست به خاطر همین یک ورزشگاه 12 هزار نفری گنجایش برگزاری فینال جام حذفی را ندارد.
سرپرست پرسپولیس در خصوص محل برگزاری بازی فینال جام حذفی گفت: ورزشگاه مشهد حدود 50 هزار نفر گنجایش دارد. به نظرم این ورزشگاه می تواند پذیرای هواداران ما باشد.
وی در خصوص احتمال برگزاری بازی فینال جام حذفی در تهران با اصفهان گفت: به نظرم برای سپاهانی ها فرقی نمی کند که در آزادی بازی کنند یا در اصفهان پذیرای ما باشند. با اینکه احترام زیادی برای سپاهانی ها قائل هستم اما ورزشگاه این تیم گنجایش 13 هزار نفری دارد و محل مناسبی برای برگزاری فینال جام حذفی نیست.
وی درباره بازی با ذوب آهن در لیگ برتر  به باشگاه خبرنگاران گفت: بازی های لیگ برای ما همانند بازی های جام حذفی مهم است به خاطر همین محکم و قوی مقابل ذوب آهن ظاهر خواهیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها