با نصب کلیه تجهیزات تولید وانت تندر در خطوط تولید ایران خودرو، تولید آزمایشی این خودرو آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۷۴۶۱
آغاز تولید آزمایشی وانت تندر

معاون تولید تندر 90 ایران خودرو با اعلام خبر فوق، افزود: تولید انبوه وانت تندر پس از طی کلیه مراحل کیفی ایران خودرو و شرکت رنوی فرانسه، از تیرماه سال آینده آغاز خواهد شد.

وی از طراحی وانت تندر با دو چراغ دنده عقب خبر داد و اظهار داشت: با توجه به این‌که داشتن دوچراغ دنده عقب در کلیه محصولات ساخت داخل که به عنوان محصول جدید به بازار عرضه می شوند جزو الزامات پلیس راهور است لذا طراحی وانت تندر نیز به شیوه ای انجام شده است که مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی ایران باشد.

محمدرضا معتمد خاطرنشان کرد: وانت تندر بر خلاف نمونه هایی که در کشور رومانی تحت برند داچیا و در آفریقای جنوبی تحت برند نیسان با یک چراغ دنده عقب تولید می شود، با دو چراغ دنده عقب به بازار عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است وانت تندر 90 محصولی از پلتفرم تندر 90 است. این خودرو مجهز به کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل و استاندارد آلایندگی یورو4 و مطابق با کلیه الزامات موسسه استاندارد ایران است. موتور این وانت همان موتور سواری تندر بوده و گیربکس، سیستم تعلیق و چرخ‌های آن برای حمل بار تقویت شده است.(ایکوپرس)

newsQrCode
برچسب ها: پلتفرم آلایندگی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
۰
۰
بهتر نبود ایران خودرو ابتدا تقاضای زیاد برای سواری تندر90 را پوشش می داد سپس به تولید وانت تندر 90 می پرداخت و از ایجاد تقاضای جدید در این بازار پر تقاضا و كم عرضه جلوگیری می كرد.

نیازمندی ها