راز ماندگاری نقاشی‌های سهراب سپهری در صداقت انسانی اوست

رد رنگ در نقاشی‌های سهراب

از میان ۳۰ اثر از هنرمندان بزرگ ایران که در گالری گلستان به نمایش و فروش گذاشته شده بود،‌ ۱۷ اثر از جمله سه تابلو از سهراب سپهری فروخته شد.
کد خبر: ۵۴۵۹۹۰
سه نقاشی از سهراب سپهری فروخته شد

شب گذشته نمایش و فروش بخشی از مجموعه نفیس گالری گلستان (که تا بیستم اسفند ادامه خواهد داشت ) با استقبال خریداران آثار هنری رو به رو شد و از میان 30 اثری که روی دیوار گالری گلستان رفته ،17 اثر به فروش رسیده که برچسب قرمز رنگ پای سه نقاشی سهراب سپهری بیش از باقی آثار خودنمایی می کرد.

همچنین آثاری از بزرگان هنر ایران نظیر سید محمد احصایی،ابوالقاسم سعیدی،علیرضا اسپهبد،بهمن محصص،دو تابلوی کوچک زیبا از فریده لاشایی و... به فروش رسیده است.

گالری گلستان با هدف بازیابی سرمایه و خرید مجدد از بازار هنر ایران به خصوص آثار نسل جوان ،دست به فروش بخشی از مجموعه خود زده است و این کار را بر اساس مولفه های مجموعه‌داران حرفه ای یک ضرورت می داند.

در این نمایشگاه آثار متعددی از نقاشان جوان ایران نیز به روی دیوار است که در گالری گلستان نمایشگاه نداشته اند و حضورشان در مجموعه گالری گلستان جالب توجه می نماید که این آثار از دیگر گالری‌ها خریداری شده و به مجموعه گالری گلستان اضافه شده است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها