فرهاد نفرزاده با اشاره به اینکه تیم متین هر کاری کرد تا کار به بازی سوم کشیده نشود، گفت: بازیکنان من تنها بابت اینکه تیم قدرتمند متین را شکست دادند شادی کردند نه به قصد توهین و اهانت.
کد خبر: ۵۴۵۴۰۴
فرهاد نفرزاده: اهانت نبود، بازیکنانم شادی کردند


فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا با اشاره به پیروزی تیمش در دیدار دوم مقابل متین در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این تیم برای بازی دوم از شرایط روانی بهتری برخوردار بود و به این واسطه برنامه ریزی مناسبی انجام داده بود تا در دیدار دوم هم بتواند پیروز شود و کار را برای صعود به دیدار نهایی تمام کند.
وی ادامه داد: متین برای اینکه کار به بازی سوم کشیده نشود، همه کار کرد از جمله استفاده از حضور پر تعداد تماشاگرانش و حمایت تمام عیاری که از سوی آنها داشت. تعداد تماشاگران متین به حدی بود که فکر می‌کردیم میزبان نیستیم و در خانه متین بازی می‌کنیم.
سرمربی تیم والیبال سایپا با بیان اینکه بازیکنان سایپا غیرتمندانه برای پیروزی در دیدار دوم برابر متین تلاش کردند، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن نقاط ضعفی که در دیدار اول داشتیم و روی کارمان تحت تاثیر گذاشته بود و تلاش برای پوشش آنها، خود را برای بازی دوم آماده کردیم و توانستیم رقابت نزدیکی در این بازی داشته باشیم، طوریکه گیم اول را بردیم هرچند که ورامینی‌ها در گیم دوم و سوم بازهم قدرت خود را به ما تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: با شناسایی چگونگی بازی متین و تلاش بیشتر توانستیم کار را به گیم پنجم بکشانیم. در ابتدای این گیم اشتباهات مکرر بازیکنان به روند کارمان آسیب زد چون باعث شد عقب بیفتیم هرچند بازیکنانم برگشت خوبی به بازی داشتند و توانستند به خوبی جریان بازی را به سود خودشان کنترل کنند. اینگونه توانستیم تیم قدرتمند متین ورامین را شکست دهیم.

"با این شرایط فکر می‌کنید دیدار سوم چه نتیجه‌ای برای سایپا داشته باشد"؟، نفرزاده در پاسخ به این پرسش گفت: به طور حتم بازی سوم خیلی زیباتر و نزدیک‌تر برگزار می‌شود. تلاش می‌کنیم بتوانیم نتیجه آن بازی را از آن خود کنیم و مانند سال‎های گذشته فینالیست شویم. تلاش ما برای پیروزی در بازی دوم رسیدن به این مهم بود.

نفرزاده در پاسخ به این پرسش که "البته متین ورامین به خاطر برگزاری دیدار سوم در سالن دوازده هزار نفری آزادی انصراف داده است. در این صورت سایپا صعود راحتی به فینال خواهد داشت. نظرتان در این زمینه و تصمیم مسئولان متین چیست"؟، یادآور شد: به هر حال هر کس جای خودش تصمیم می‌گیرد. مسئولان متین هم محق هستند هر تصمیمی را در هر موردی که می‌خواهند بگیرند اما باید به این مسئله توجه کنند که چه زمانی برگزاری بازی‌های سوم نیمه نهایی در سالن دوازده هزار نفری آزادی اعلام شد. به هر حال اگر ما در بازی دوم باخته بودیم، نیازی به بازی سوم در سالن دوازده هزار نفری نبود. آیا در این صورت هم مسئولان متین نسبت به تصمیم گرفته شده اعتراض می‌کردند؟

وی با بیان اینکه در هر صورت تلاش این تیم رسیدن به فینال است اما بهتر است در درون زمین حق تیمش را بگیرد، در مورد اینکه پس از این مسابقه اتفاقاتی از سوی تماشاگران رخ داد که نحوه شادی کردن بازیکنان سایپا عامل آن بود، گفت: هر بازیکنی حق دارد به خاطر بردی که به دست آورده، شادی کند. آیا ابراز شادی توهین تلقی می‌شود. بازیکنان من تنها بابت اینکه تیم قدرتمند متین را شکست دادند شادی کردند نه به قصد توهین و اهانت. به نظرم همینکه می‌گویند تماشاگران نسبت به چگونگی شادی بازیکنان واکنش نشان دادند، حاشیه است.

سرمربی تیم والیبال سایپا در پایان گفت: واقعیت این بود که اصلا در جریان بازی سایپا و متین و حتی بعد از آن اتفاقی نیفتاد! تماشاگران متین انتظار داشتند تیم‌شان ببرد و فینالیست شود، به همین دلیل وقتی متین باخت نسبت به آن اعتراض کردند. وگرنه تماشاگران رفتار بدی نداشتند. به هر حال بین هزار تماشاگر همه یکی نیستند و رفتارهای مختلفی دارند مانند آن تماشاگری که وارد زمین شد. این طبیعی است.
به گزارش مهر، در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، چهارشنبه گذشته تیم سایپا در دیدار برگشت برابر متین به برتری 3 بر 2 دست یافت تا دیدار سوم میان این دو تیم که در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد، تعیین کننده تیم فینالیست باشد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها