بعد از شکست متین ورامین برابر سایپا و بر اساس مصوبه سازمان لیگ والیبال بازی سوم دو تیم در نیمه نهایی لیگ برتر باید در تالار 12 هزار نفری آزادی برگزار شود با این حال مصطفی کارخانه سرمربی تیم ورامینی از این تصمیم ناراضی است و می گوید در آزادی بازی نمی کند.
کد خبر: ۵۴۵۳۴۸
کارخانه:متین ورامین از لیگ برتر والیبال کنار می کشد!

سرمربی تیم والیبال متین ورامین پس از باخت مقابل سایپا از انصراف تیمش پیش از برگزاری سومین بازی مرحله پلی آف در سالن 12 هزار نفری آزادی خبر داد.

مصطفی کارخانه با اشاره به مصوبه سازمان لیگ درباره برگزاری بازی سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران تاکید کرد: ما به هیچ عنوان این موضوع را قبول نمی‌کنیم. زحمت زیادی کشیدیم و در دور رفت و برگشت با زحمت امتیازهای بیشتری را جمع کردیم تا از دو حق میزبانی در پلی آف برخوردار شویم. این حق شهرستان ورامین است که بازی سوم در این شهر برگزار شود.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین ادامه داد: با این شرایط ما از همین الان انصراف می‌دهیم و دیگر به هیچ عنوان در مسابقات شرکت نمی‌کنیم.

کارخانه در پاسخ به پرسشی درباره حاشیه‌های رویداده پس از بازی با سایپا و رفتار تماشاگران تیمش گفت: من بازیکنان سایپا را در ایجاد حاشیه‌های این مسابقه موثر می‌دانم. حرکت آنها و خوشحالی بعد از بازی قدری تحریک آمیز بود. درست است پیروز شدند و این برد نوش جانشان باشد. ماهیت ورزش همین برد و باخت‌ها است. ولی حرکت آخر آنها اصلا قشنگ نبود. ما با هم رفیق هستیم و می‌خواهیم در والیبال کنار هم باشیم.

وی در پایان افزود: مردم ورامین به تیم متین علاقه زیادی دارند و از سرمایه‌های والیبال هستند. این عشق و علاقه نباید از بین برود یا سرکوب شود. بله، من هم موافق هستم که رفتار تماشاگران باید کنترل شود. امیدوارم در سایر بازی‌ها مشکلی روی ندهد.

به گزارش ایسنا در صورت قبول انصراف تیم والیبال متین ورامین از ادامه مسابقات ، سایپا به فینال صعود می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها