عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: برای مقابله با هتاکی های روز افزون به قران، جهاد فرهنگی لازم است و رسانه ها باید با الهام از تعالیم نورانی قران و با همه ظرفیت ازقران دفاع کنند.
کد خبر: ۵۴۵۰۱۴
جهاد فرهنگی برای مقابله با هتاکان به قرآن ضروری است

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از شورای اطلاع رسانی دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های برخط قرانی آیات، حجت الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی با تقدیر از برگزار کنندگان همایش هایی با موضوع قرآن، از جمله جشنوراه قرآنی آیات گفت: زبان رسانه برای ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی در عین سادگی باید در بردارنده مفاهیم عالی قرآنی باشد.

وی افزود: برگزاری همایش ها و دوره های آموزشی قرآنی درقالب های دیداری و شنیداری بر ذهن مخاطب ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود که در این زمینه می توان به ساخت فیلم و سریال های قرآنی در رسانه ملی مانند سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.

مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان تهران اظهارداشت: مفسران، نخبگان و پژوهشگران قرآنی باید بدانند که هر چه عزت و آبرو در جامعه دارند مرهون قرآن است و آنان باید با تعامل مناسب با رسانه ها نقش واقعی خود در تنویر افکار عمومی بویژه نسل جوان را ایفا کنند که درغیر اینصورت فردای قیامت پاسخگو خواهند بود.

اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های برخط قرآنی آیات به همت اداره کل ارشاد استان تهران و با حضور مسوولان لشکری و کشوری و اصحاب رسانه، 19 اسفند در تهران برگزار می شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها