در پایان اولین جلسه اردوی تیم ملی والیبال

"خولیو ولاسکو": مجبورم با جوانان کار کنم

آغاز تمرینات برای لیگ جهانی؛

ولاسکو جمعه در تهران است

حرکت تیم ملی برای بازی های لیگ جهانی از چند روز آینده آغاز می شود.بر این اساس سرمربی تیم ملی والیبال برای آغاز تمرینات آماده‌سازی این تیم جهت شرکت در رقابت‌های لیگ جهانی 2013 روز جمعه به ایران باز می‌گردد.
کد خبر: ۵۴۴۹۶۰
ولاسکو جمعه در تهران است

طبق برنامه از پیش اعلام شده، نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی والیبال به منظور حضور در رقابت‌های لیگ جهانی از 12 اسفندماه آغاز می‌شود، به همین منظور خولیو ولاسکو جمعه به ایران باز می‌گردد تا از روز شنبه هدایت اردونشینان تیم ملی در نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم را بر عهده بگیرد.

سعید معروف، مهدی مهدوی، محمدطاهر وادی، امیر غفور، رضا صفائی، علیرضا مباشری، سید علی سجادی، حامد تاروردی، مجتبی قلی‎زاده، آرش کمالوند، امیر برزگر ، علیرضا جدیدی، حسین حسن‌پور، محمد حسن صنوبر، حامد باقر پور، مجتبی یوسفی و ناصر رحیمی بازیکنانی هستند که به این مرحله از اردو دعوت شده‌اند. این بازیکنان، منتخبان هشت تیم باشگاهی هستند که به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر صعود نکردند.

اردوی نخست تیم ملی والیبال تا 30 اسفندماه دنبال خواهد شد. دور دوم تمرینات این تیم از 6 فروردین ماه آغاز می‌شود. برای برگزاری اردوی دوم از بازیکنان برتر چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر نیز دعوت خواهد شد.

اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال با برنامه سه روز تمرین، یک روز استراحت پیگیری خواهد شد تا 8 خردادماه که این تیم به منظور انجام دیدارهای تدارکاتی عازم بلغارستان می‌شود و از همانجا برای رقابت با روسیه به عنوان اولین دیدار در لیگ جهانی عازم این کشور می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها