اعلام برنامه هااز سوی کنفدراسیون والیبال آسیا

قهرمان ایران با کویت ، امارات و چین تایپه همگروه شد

پیکان به آمل می رود ، سایپا میزبان متین است

خودروسازان روی لبه تیغ

دو تیم راه یافته به مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه معرفی می‌شوند، البته اگر باز هم بخت پیروزی با کاله و متین یار باشد و تلاش حریفان آنها برای جبران شکست به نتیجه نرسد.
کد خبر: ۵۴۴۵۴۶
خودروسازان روی لبه تیغ

مهر نوشت/ دیدارهای برگشت مرحله پلی‎آف (نیمه نهایی) رقابت‎های والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه در آمل و کرج برگزار می‌شود تا مشخص شود پایان این دیدارها تعیین کننده فینالیست‎ها خواهد بود یا اینکه برگزاری دیدارهای سوم تکلیف تیم‎های راه یافته به دیدار نهایی را مشخص می‎کند.

دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر چهارشنبه گذشته برگزار شد که طی خودروسازان لیگ یعنی پیکان و سایپا برابر حریفان خود تن به شکست دادند، این در حالی است که این دو تیم سال گذشته دیدارهای نخست خود در این مرحله را با برتری تمام کرده بودند. اما در هر صورت خودروسازان همچنان فرصت دارند امیدهای خود را برای رسیدن به فینال حفظ کنند. البته اگر بتوانند در دیدارهای برگشت به نتیجه برسند با این تفاوت که یکی میزبان است و دیگری دور از خانه.

یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در آمل برگزار می‌شود. شهری که تماشاگرانش بیشتر از همیشه آرزومند پیروزی تیم محبوب‌شان هستند تا به واسطه آن امیدشان برای فینالیست شدن دوباره به نتیجه برسد.

کاله همان تیمی است که سال گذشته با وجود واگذاری نتیجه نخستین دیدار مقابل پیکان در مرحله نیمه نهایی، در نهایت این تیم تهرانی را از پیش رو برداشت و با صعودش، سنت فینال لیگ والیبال را شکست. این تیم امسال خیلی زودتر و در همان نخستین رقابت برابر پیکان فاصله‌اش را به فینال نزدیک‌تر کرد و می‌تواند این فاصله را از بین ببرد اگر فردا سه گیم دیگر از پیکان بگیرد و با هر نتیجه‌ای پیروز شود.

دیدار رفت تیم‌های پیکان و کاله که در خانه والیبال تهران برگزار شد، حاشیه‌های زیادی داشت که حتی زد و خورد میان تماشاگران و برخی بازیکنان را هم به همراه داشت. بروز این اتفاقات در دیدار برگشت دو تیم بی تاثیر نخواهد بود شاید به همین دلیل علاوه بر دو ناظری که برای این بازی انتخاب شده است، محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون هم این بازی را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

دیگر دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر میان دو تیم سایپا و متین به میزبانی کرج و در حضور رئیس سازمان لیگ برگزار خواهد شد. سایپا 6 نایب قهرمانی در کارنامه دارد و طی دو سال گذشته یکی از فینالیست‌های لیگ برتر بود، این در حالی است که این تیم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی شکست سنگینی برابر متین متحمل شد و برای ادامه روند فینالیست شدن و نایب قهرمانی‌هایش چاره‌ای ندارد جز جبران شکست در خانه.

متین که امسال نخستین سال حضور در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه می‌کند، همین‌ که تا این مرحله از مسابقات بالا آمده نشان از عملکرد خوبش دارد اما مصطفی کارخانه می‌خواهد خوب بودن شاگردانش را حداقل تا رسیدن به فینال هم حفظ کند و این میسر می‍‎شود اگر آنها پیروز دیدار در سالن انقلاب کرج باشند.

در هر صورت دو تیم راه یافته به مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه معرفی می‌شوند البته اگر بازهم بخت پیروزی با کاله و متین یار باشد و تلاش حریفان آنها برای جبران شکست به نتیجه نرسد. به واقع سرنوشت معرفی فینالیست‌ها در پایان دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی دست خودروسازان است. اگر آنها در کسب پیروزی مصمم بمانند و ارده‎شان برای پیروزی به نتیجه برسد، دیدارهای سوم تعیین کننده دو تیم برتر لیگ خواهد بود در غیر این صورت دیدار سومی در کار نخواهد بود و از هفته آینده رقابت‌ها برای تعیین قهرمان پیگیری می‌شود.

برنامه دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
چهارشنبه 91/12/9
* کاله آمل - پیکان تهران (ساعت 15:30 - سالن پیامبر اعظم (ص) آمل)
* سایپا البرز - متین ورامین (ساعت 15:30 - سالن انقلاب کرج)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها