مازیار فلاحی شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت

تا آخر عمر قلب یخی می خوانم

مازیار فلاحی خواننده پاپ ایران شب گذشته در تازه‌ترین کنسرت خود اعلام کرد که سعی دارد کمتر کنسرت برگزار کند و بیشتر روی انتشار آلبوم‌اش متمرکز باشد.
کد خبر: ۵۴۴۲۸۶
تا آخر عمر قلب یخی می خوانم

 

شب گذشته 5 اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرت مازیار فلاحی با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. در این کنسرت محسن یگانه و رهبر اکستر وی نیز مهمان ویژه بودند که حضور یگانه با تشویق حاضران مواجه شد. همچنین چندین بار مخاطبان این اجرا محسن یگانه را صدا کردند و وی در میان مردم ایستاد و از آنها تشکر کرد.

این کنسرت با 15 دقیقه تاخیر در ساعت 18:45 آغاز شد و تا ساعت 20 نیز ادامه داشت. ظرفیت سالن پر بود و بیشتر قطعاتی که وی از مجموعه خانگی  قلب یخی  اجرا کرد با استقبال از سوی حاضران در سالن روبه‌رو شد.

وی قبل از اجرای قطعه تیتراژ  قلب یخی  گفت: همانطور که می‌دانید فصل سوم این مجموعه هم وارد بازار شده است. اما مدتی است که قسمت جدید آن برای پخش دچار تاخیر شده و من هم نمی‌دانم جریان چیست. شاید دوستان تصمیم تازه‌ای برای عرضه آن دارند. کاش امروز کمال طباطبایی تهیه کننده این مجموعه  نیز در میان ما، شاهد این تشویق ها و علاقه شما به این سریال بود.

وی همچنین در بخش دیگری از اجرا قطعه   قلب یخی  عنوان کرد: فکر می‌کنم من تا پایان عمرم باید  قلب یخی  بخوانم. این خواننده همچنین در ابتدای این کنسرت، قطعه  زیر بارون  و  مجنون لی لی  را هم اجرا کرد. وی در ادامه از مسئولان موسیقی وزارت ارشاد تشکر و قدردانی کرد که باعث شدند تا دوباره وی اجرا تازه‌ای را در ادامه اجراهای جشنواره فجر داشته باشد.

 

فلاحی پس از اجرای چند قطعه یکی از نوازندگان گروه خود را معرفی کرد و درباره وی افزود: داوود اولین نابینا در ایران است که توانسته با یک گروه موسیقی که اعضای آن نابینا هستند، همکاری کند. او در این کنسرت ساز آکاردئون می‌نوازد اما ساز اصلی وی پیانو است و حتی معلم پیانو من هم بوده است. این نوازنده به یاد زلزله آذربایجان قطعه ای آذری اجرا کرد و فلاحی نیز در این ارتباط گفت: این قطعه می گوید که ما هرگز آنها را فراموش نخواهیم کرد.

مازیار فلاحی همچنین پس از اجرا قطعه  تو رو دوست دارم  گفت: من یکی از موافقان سرسخت جشنواره موسیقی فجر هستم که به صورت غیر رقابتی در بخش پاپ برگزار می شود. البته معتقدم که باید تعدادی خواننده جدید در این رویداد حضور پیدا کنند که آثار خود را به صورت رقابتی اجرا کنند.

وی ادامه داد: من تا کنون خیلی کنسرت اجرا کردم. می‌خواهم در این ارتباط کم‌کارتر شوم تا بتوانم آلبوم جدیدم را به زودی منتشر کنم. امیدوارم این آلبوم هم شایسته شما باشد. جا دارد از مسئولان ارشاد برای صادر کردن مجوزهای این کنسرت ها تشکر و قدردانی کنم.

فلاحی پس از معرفی کامل نوازندگان گروه خود تاکید کرد: برای من اخلاقیات اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل ترجیح می‌دهم در ابتدا برای همکاری به این موضوع اهمیت دهم و بعد نوازندگی.

همچنین در ادامه برنامه نوازنده گیتار کلاسیک دو قطعه فلامینگو اجرا کرد که با تشویق و استقبال مخاطبان روبرو شد.

همچنین وی از اجرای کنسرت دیگر خود در تاریخ 25 اسفند ماه خبر داد و در اینباره گفت: یکی از دوستانم کبد خود را از دست داده است و من این کنسرت را به صورت خیریه برگزار می کنم تا بتوانیم هزینه پیوند کبد وی را فراهم کنیم. من از همه شما عزیزان می خواهم و دعوت می کنم که در این کنسرت که در اریکه ایرانیان برگزار می شود، هم شرکت کنید.

وی به دلیل تقاضای مخاطبان قطعه یکی دیگر از قطعات قلب یخی  را به صورت ریمیکس اجرا کرد که با استقبال روبرو شد. فلاحی در قطعات پایانی این کنسرت، تیتراژ سریال تلویزیونی  یلدا  را اجرا کرد. وی درباره این قطعه گفت: من علاقه زیادی به کارهای داوود میرباقری کارگردان مجموعه های  امام علی(ع)  و   مختارنامه  دارم. البته هیچ وقت  آدم برفی  را فراموش نمی‌کنم خصوصا بازی خوب اکبر عبدی.

قطعه پایانی این اجرا نیز دوباره از تیتراژ  قلب یخی  بود که مردم نیز وی را در اجرا این قطعه همراهی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها