گل اول را نمی خوردیم نتیجه چیز دیگری رقم می خورد

مظلومی: از این جو سازی ها نهایت استفاده را بردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آلومینیوم هم از شرایط میزبانی‌اش قطعا استفاده خواهد کرد و فکر نمی‌کنم به دست آوردن سه امتیاز در این دیدار کار راحتی باشد اما امیدوارم که بازی را ببریم.
کد خبر: ۵۴۳۱۶۷
گل‌محمدی: استقبال بندرعباسی ها ما را غافل گیر کرد


یحیی گل محمدی گفت: از استقبال تماشاگران آلومینیوم غافلگیر شدم ولی ما برای سه امتیاز این دیدار برنامه داریم.

وی افزود: بازی بسیار حساسی است و هر دو تیم برای برد در این دیدار حاضر می‌شوند. تیم آلومینیوم نیاز به برد دارد و می‌خواهد از منطقه خطر بالا بیاید و ما هم برای رسیدن به جایگاه بهتر در جدول تلاش خواهیم کرد، چرا که جایگاه فعلی ما جایگاه واقعی تیم ما نیست.

گل محمدی تصریح کرد: تیم آلومینیوم با تغییراتی که در کادر فنی‌اش داشت و من با توجه به شناختی که از مظلومی دارم، مطمئنم ایشان دوست دارد تا تیمش فوتبال بازی کند، همین مسئله نویدبخش یک بازی زیبا است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: با توجه به اینکه ما در نیم‌فصل اول امتیازهای زیادی را از دست داده‌ایم جایمان در اینجای جدول نیست. درباره هر بازی جدا فکر می‌کنیم و هر بازی مسئله خاص خودش را دارد.

سرمربی قرمزپوشان در خصوص استقبال مردم هرمزگان از تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: حقیقتا از این همه استقبال غافلگیر شدم و از صمیم قلبم دوست دارم آلومینیوم در لیگ برتر باقی بماند و دوست دارم فردا بازی خوبی انجام شود و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

گل‌محمدی در مورد مصدومان و محرومان پرسپولیس گفت: در این دیدار علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا را به علت مصدومیت و محسن بنگر را به علت حکم کمیته انضباطی که او را تا اطلاع ثانوی محروم کرده است، در اختیار نداریم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها