رییس شورای اصناف کشور از توزیع گسترده پسته با نرخ مصوب از پنجم اسفند ماه در 31 استان کشور و در سطح خرده فروشی و واحدهای صنفی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۷۳۴
روزانه 20 تن پسته در سطح خرده فروشی عرضه می شود

قاسم نوده فراهانی روز چهارشنبه اظهار داشت:هم اکنون پسته با نرخ مصوب هر کیلوگرم 30 هزار تومان در مراکز بزرگ فروش و مراکز عرضه مستقیم کالا(فروش بهاره) در حال توزیع است و به دلیل ناکافی بودن این مکان ها توزیع به سطح خرده فروشی نیز کشانده می شود.

وی با بیان این که، در زمان حاضر مردم ناچار هستند تا برای خرید پسته در صف بمانند، گفت: همزمان با توزیع گسترده تا شب عید روزانه 20 تن پسته در 31 استان کشور توزیع شود.

* نرخ مرغ منجمد 4800 تومان شد

رییس شورای اصناف کشور در بخش دیگری از این گفت و گو با بیان این که، هم اکنون وضعیت توزیع مواد غذایی و پروتئینی در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا راضی کننده است و عرضه بدون محدودیت صورت می گیرد، گفت: توزیع مواد پروتئینی در 400 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور در حال انجام است.

وی این توضیح را نیز داد که، پیش از این نرخ مرغ منجمد هر کیلوگرم 5100 تومان مصوب شده بود، اما هم اکنون کاهش یافته و در مراکز فروش هر کیلوگرم 4800 تومان عرضه می شود.

نوده فراهانی همچنین گفت: هم اکنون نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی در تهران مایحتاج مردم این شهر را تامین می کنند و با پیوستن چهار نقطه نمایشگاهی در تهران طی روزهای آینده به نیازهای شب عید مردم به خوبی پاسخ داده خواهد شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها