دارنده نشان طلای ماده 4 در 400 متر امدادی جام فجر گفت: رکوردهایی که در این دوره از مسابقه‌ها به دست آمد، رکوردهای خوبی نبود و رقابتها سطح بسیار پایینی داشت که اگر برگزار نمی شد بهتر بود.
کد خبر: ۵۴۱۹۸۹
مهاجرشجاعی: حقوق دونده ها بدون هیچ دلیلی قطع شده است



وی ادامه داد: چند سال پیش در دوی 800 متر من و سجاد مرادی با زمان یک دقیقه و 49 ثانیه مقام اولی را کسب کردیم و در حالی که همیشه میدان‌دار مسابقه‌ها و بازی‌های آسیایی در دوی 800 متر بودیم. امسال در این رقابت‌ها یک دونده پاکستانی با رکورد یک دقیقه و 53 ثانیه در ایران مدال طلا گرفت، بنابراین این موضوع نشان می‌دهد ما در دوهای نیمه استقامت و استقامت بسیار ضعیف شده‌ایم و اگر مسئولان این خلاء را پر نکنند، در یکی دو سال آینده به مشکل برمی‌خوریم.

مهاجر شجاعی درباره کسب مدال‌های زیاد در جام فجر توسط دوومیدانی‌کاران ایرانی تصریح کرد: یک جورایی داریم سر خودمان را کلاه می‌گذاریم! برای نمونه قهرمانی در مسابقه‌های غرب آسیا را بزرگ کردیم، در حالی که کشورهای غرب آسیا در بخش بانوان اصلا ورزشکاری ندارند و در بخش آقایان نیز دونده‌های خوبی شرکت نکرده بودند. از سوی دیگر معمولا کشورها در مسابقه‌های غرب آسیا تیم‌های دوم و سوم خود را اعزام می‌کنند، در حالی که ما با تمام قدرت شرکت می‌کنیم. بنابراین مسئولان باید واقع‌بینانه‌تر به مسابقه‌ها نگاه کنند نه صوری، چرا که دو سال دیگر بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و باید تمام وقت و انرژی‌مان را بر روی آن رقابت‌ها بگذاریم.

وی با اشاره به مسابقه‌های جهانی و آسیایی سال آینده به ایسنا گفت: فدراسیون باید بهتر برنامه‌ریزی کند و این طور نباشد که کل هزینه‌ها را برای یکی، دو ورزشکار صرف کند و سایرین به امید خدا رها شوند. باید طوری عمل کنیم که اگر زمانی یک ورزشکاری آسیب دید جایگزینی برای او داشته باشیم. همچنین این که یک مربی خوب اختصاصی برای یک ورزشکار آورده شود کار خیلی اشتباهی است بلکه باید استراتژی فدراسیون به گونه‌ای باشد که اگر یک مربی خوب آمد چند مربی ایرانی به همراه شاگردانشان کنار او کار کنند تا چیزی یاد بگیرند.

ملی‌پوش دوومیدانی ایران در پایان به ایسنا گفت: از زمان آقای داوری حقوق من و مربی‌ام بدون هیچ دلیلی قطع شده و هر زمان که اعتراض کرده‌ام گفته‌اند فدراسیون بودجه ندارد و در واقع اگر این طور است باید برای همه ورزشکاران بودجه نداشته باشد. با این حال من فقط به خاطر دل خودم و مردم شهرم تمرین می‌کنم و از لحاظ مادی نیازی به فدراسیون ندارم و امیدوارم در بازی‌های آسیایی 2014 که احتمالا آخرین میدانم است نتیجه خوبی کسب و در همان جا با دنیای ورزش خداحافظی کنم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها