دبیر فدراسیون دوومیدانی، از حضور قطعی شش کشور در بیست و یکمین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن جام ˈفجرˈ در تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۵۱۴
حضور قطعی شش کشور در دوومیدانی داخل سالن فجر


حسین رشیدیانˈ افزود: هم اکنون دوومیدانی کاران کشورهای قرقیزستان، پاکستان، لبنان، عمان، ارمنستان و افغانستان وارد کشورمان شده اند.
وی به ایرنا : این رقابت ها در دو قسمت مردان و زنان برگزار می شود و مردان در 13 ماده و زنان در 12 ماده با یکدیگر به رقابت می پردازند و فقط ماده پرش با نیزه در قسمت زنان برگزار نمی شود.

رشیدیان گفت: در مجموع نزدیک به 270 ورزشکار در طول دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند و چند تیم باشگاهی برتر ایران نیز در دو قسمت مردان و زنان در این رقابت ها شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک تیم با عنوان منتخب فدراسیون دوومیدانی نیز در این مسابقات حضور دارد که شامل ورزشکارانی است که به دلیل کسب سهمیه المپیک یا کسب آمادگی برای حضور در المپیک در مسابقات باشگاهی سال 91 شرکت نکردند و بدون باشگاه محسوب می شوند.

رشیدیان گفت: عده دیگری از ورزشکاران جوان و آینده دار کشورمان نیز که به تازگی به جمع بزرگسالان پیوسته اند یا امیدهای آینده ایران محسوب می شوند، در قالب تیم منتخب به میدان می روند.

بیست و یکمین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن جام ˈفجرˈ در روزهای 26 و 27 بهمن ماه در سالن سرپوشیده دوومیدانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

زنان صبح ها و مردان بعدازظهر ها به رقابت می پردازند و مراسم افتتاحیه نیز قرار است ساعت 15 روز پنجشنبه با حضور مسوولان عالی ورزش کشور برگزار شود.

دوره گذشته این مسابقه ها، سال گذشته در شهر مشهد برگزار شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها