حضور باقری و بگوویچ در تمرین پرسپولیس؛

مرور کارهای تاکتیکی سرخ ها با کریم باقری

نمی توانم بگویم کسی دروغ می گوید

طالبی: نام ایران را در قله آسیا حفظ می کنیم

فرشید طالبی مدافع با تجربه تیم سپاهان بازی با پرسپولیس را یکی از سخت ترین بازی های سپاهان می داند اما معتقد است سپاهان می تواند این تیم را شکست بدهد.
کد خبر: ۵۴۰۸۳۴

فرشید طالبی گفت: وضعیت تیم سپاهان بسیار خوب است. مقابل راه آهن پیروزی بسیار خوبی به دست آوردیم. با توجه به فاصله زمانی کم بین بازی ها این برد برای تیم ما بسیار روحیه بخش بود و کمک زیادی کرد تا از لحاظ روحی به شرایط خوبی برسیم و آماده دیدار مقابل پرسپولیس شویم.

وی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس در شرایطی که این تیم با صعود به رده ششم جدول از لحاظ روحی به شرایط خوبی رسیده است، عنوان کرد: اگر این اتفاق برای پرسپولیس نمی افتاد هم این تیم بسیار خطرناک بود و در هرشرایطی پرسپولیس است و هواداران خاص خودش را دارد. تیم هایی که در بالای جدول هستند از ارزش 3 امتیاز ها را می دانند امیدوارم یک بازی فنی و بسیار خوب را مشاهده کنیم و در نهایت هم بتوانیم نتیجه مناسبی کسب کنیم.

طالبی در مورد اینکه در دیدار رفت حواشی به وجود آمد و پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند آب های معدنی در دیدار مقابل سپاهان دچار مشکل بوده است، اظهار داشت:‌ خدا را شکر آزمایشاتی که بعد از آن بازی انجام شد به طور کامل منفی بود. خدا می داند آن روز چه اتفاقی افتاده بود. نمی توانم بگویم کسی دروغ می گوید و ممکن است اتفاقی افتاده باشد که کسی از آن خبر ندارد.

مدافع تیم سپاهان در مورد اینکه این تیم از یک هفته دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و فشردگی بازی‌‌ها نمی تواند آن ها را افت روبرو کند،گفت:‌ شرایط خیلی سخت می شود. باید همه بسیج شوند تا این مشکل حل شود. در لیگ قهرمانان آسیا دیگر استقلال تهران، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز نداریم بلکه همه این تیم ها پسوند ایران را دارند و برای غرور ملی می جنگیم. لیگ قهرمانان بسیار مهم است. وقتی در جام ملت های قبل نتوانستیم نتیجه بگیریم موفقیت باشگاه های ما در لیگ قهرمانان آسیا توانست شرایط فوتبال ما را حفظ کند. باید اقتدار خودمان را در این مسابقات نشان دهیم و نام ایران را در قله آسیا حفظ کنیم. الان می بینیم که برخی از تیم های عربی هزینه های زیادی می کنند و بازیکنانی مثل جبرئیل سیسه را جذب کردند. باید ما هم با برنامه های مناسب خودمان را آماده این بازی ها کنیم.

طالبی در مورد اعتراض مسئولان سپاهان به شرایط داوری ها، به فارس گفت: هیچ وقت صحبتی در مورد داوری انجام ندادم. گل بی عیب خداست و همانطور که بازیکن اشتباه می کند گاهی داور هم دچار اشتباه می شود. داوران پولی که دریافت می کنند بسیار کم است. همانطور که مشکلات مالی باعث می شود بازیکن تمرکز نداشته باشد و این مسئله برای داوران هم وجود دارد اما برخی اشتباهات به صورت مکرر تکرار می شود که باعث می شود ناراحتی به وجود بیاید. می دانید که در پایان فصل تک امتیازها باعث می شود  تکلیف قهرمان مشخص شود. به همین خاطر گاهی برخی اتفاقات باعث می شود که سرنوشت یک تیم عوض شود. باید به مسئولان تیم حق دهیم وقتی برخی مشکلات تکرار می شود با توجه به هزینه زیادی که برای تیم کردند ناراحت شوند. به هر حال اعتقاد دارم اشتباهات ناخواسته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها