برای بقا باید 15 امتیاز بگیریم

مظلومی: تساوی به درد من نمی خورد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان، گفت: باید از 9 بازی آینده حداقل 15 امتیاز بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم بنابراین فقط برای بردن صنعت نفت در آبادان به میدان می‌رویم.
کد خبر: ۵۴۰۵۱۰
مظلومی: تساوی به درد  من نمی خورد



پرویز مظلومی در گفتگو با مهر، در خصوص اظهار نظر اخیر اکبر میثاقیان مبنی بر اینکه دلال ها در حضور وی به عنوان سرمربی آلومینیوم نقش داشته اند و همچنین دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و آلومینیوم هرمزگان از هفته 26 رقابت های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: صنعت نفت آبادان تیم خوبی است که نتایج خوبی در این فصل نگرفته است. ای کاش مسئولان این باشگاه خیلی زودتر از اینها علی فیروزی را به عنوان سرمربی تیم خود منصوب می‌کردند چون وی توانسته شکل و نحوه بازی تیم صنعت نفت را تغییر دهد.

وی درهمین خصوص افزود: صنعت نفت در زمین خود چیزی برای از دست دادن ندارد بنابراین فقط به دنبال کسب سه امتیاز است. با همه احترامی که برای مردم آبادان و این تیم قائلم باید بگویم که ما نیز فقط برای بردن این تیم برنامه داریم چون تساوی به هیچ وجه به درد من نمی خورد و ما باید از 9 بازی باقی مانده حداقل 15 امتیاز بگیریم تا بقای ما در لیگ برتر تضمین شود.

سرمربی تیم آلومینیوم تاکید کرد: من با آگاهی و شناخت کامل مسئولیت تیم آلومینیوم را قبول کردم و مسئولیت کامل نتایج این تیم را برعهده می گیریم و در آینده اگر نتوانیم نتیجه بگیریم بهانه نمی گیرم که تیم را من نبسته ام. درحال حاضر شرایط آلومینیوم در جدول لیگ خیلی سخت است و تیم هایی که در رتبه های پایین تر ما هستند با فاصله کمی ما را تعقیب می کنند.

وی افزود: در شرایط فعلی فرصت ما اندک است و تیم کار زیادی دارد. من به بازی تهاجمی و کسب سه امتیاز هر بازی اعتقاد زیادی دارم بنابراین 7 یا 8 روز وقت دارم تا روش بازی تیم را تغییر دهم.

مظلومی در خصوص مشکل گلزنی تیم آلومینیوم گفت: آلومینیوم مهاجمان خوبی در خط حمله خود دارد اما اگر شما 10 مهاجم خوب داشته باشی و در خط میانی برای آنها بازیسازی نشده و موقعیت ایجاد نشود چه فایده ای دارد؟ یکی از مشکلات اصلی حال حاضر تیم اسن است که به خوبی در خط میانی بازیسازی صورت نمی گیرد.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیم آلومینیوم پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: خوشبختانه هیچ یک از بازیکنان ما محروم نیستند اما دو بازیکن اصلی ما یعنی ایمون زاید و رضا ناصحی شرایط سختی را به دلیل مصدومیت برای رسیدن به این بازی دارند. در حال حاضر ایمون زاید به طور اختصاصی تمرین کرده و با تیم تمرین نمی کند. امیدوارم پس از برطرف شدن مصدومیت " زاید " موتور گل زنی وی برای تیم روشن شود.

مظلومی در خصوص اظهار نظر اخیر اکبر میثاقیان مبنی بر اینکه " دلال ها در حضور وی به عنوان سرمربی آلومینیوم نقش داشته اند " تاکید کرد: من در این فصل نمی خواستم مسئولیت تیمی را بر عهده بگیریم. مسئولان تیم آلومینیوم در نیم فصل رقابت های لیگ برتر در هتل لاله با من مذاکرات جدی را انجام دادند تا در نیم فصل دوم مسئولیت هدایت تیم آلومینیوم را بر عهده بگیریم اما من قبول نکردم و به آنها گفتم باید به میثاقیان فرصت داد. در واقع آنها در همان زمان دیگر نمی خواستند به همکاری خود با میثاقیان ادامه دهند.

وی تاکید کرد: هفته گذشته نیز آنها دوباره با من مذاکره کردند و اگر من قبول نمی کردم آنها دو گزینه دیگر را نیز برای هدایت تیم آلومینیوم در نظر داشتند. همه می دانند که هیچگاه دلال ها در زندگی فوتبالی من کوچکترین نقشی نداشته اند.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در خصوص دستیاران خود در کادر فنی نیز اظهار داشت: من یورگن گده، آتیلا حجازی، بیژن ترابپور و مهدی ارژنگی نیا را همراه خود به بندرعباس آوردم و زرنگار که از مربیان بومی و زحمتکش فوتبال هرمزگان است را نیز در ترکیب کادر فنی تیم حفظ کردم.

دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و آلومینیوم هرمزگان از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر ساعت 16 روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها