سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گوش بدهکاری برای اعتراض مان نسبت به داوری وجود ندارد و در بازی با نفت هم داور یک خطای بی مورد به ضرر ما گرفت و مرا اخراج کرد.
کد خبر: ۵۳۹۴۷۳
گل‌محمدی: در پرسپولیس ثبات مدیریتی نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گوش بدهکاری برای اعتراضمان نسبت به داوری وجود ندارد و در بازی با نفت هم داور هم یک خطای بی مورد به ضرر ما گرفت و هم مرا اخراج کرد.

به گزارش ایسنا یحیی گل محمدی عصر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران درباره اخراجش از روی نیمکت پرسپولیس در بازی با نفت گفت: فکر می‌کنم که داور نباید در آن لحظه من را اخراج می‌کرد. البته شاید هم برای دومین بار، فکر کنم یک بار در لیگ دسته یک هم اخراج شده بودم . من نه توهینی به کسی کردم و نه حرف خاصی زدم. نسبت به خطایی که از سوی بازیکن ما اعلام کرد و مانع ضد حمله بسیار خوب ما شد اعتراض کردم. احیانا به کسی حرف بدی نزدم. آن صحنه را دوباره دیدم و اتفاقا داور خطای بی‌موردی را از سوی انصاری فرد اعلام کرد و فرصت گلزنی مسلمی را از ما گرفت. صحنه های دیگر را باید ببینیم و بیشتر توضیح بدهم.

وی در واکنش به این که آیا فکر می‌کنیم اعتراضات مان نسبت به داوری موثر نبوده، گفت: صحبت درباره داروی کردیم، اما گوش بدهکاری نبود. داوری‌ها باید به گونه‌ای باشد که تیم‌ها ضرر نکنند، اما متاسفانه در این فصل داوران سوت‌های زیادی به ضرر ما زدند. دیگر چاره ای نداریم. باید بسوزیم و بسازیم و همین طور توانایی خودمان را آنقدر بالا ببریم که سوت‌های اشتباه در نتایج بازی‌های‌مان تاثیری نداشته باشد.

گل محمدی در واکنش به این که فکر نمی‌کنید پرسپولیس امسال دیگر شانسی برای قهرمانی لیگ ندارد و از جمع مدعیان کاملا خارج شده، گفت: ما از اول هم مدعی اصلی نبودیم، البته هنوز بازی‌های زیادی در لیگ باقی مانده است و ناامید نیستیم. اگر بازی عقب افتاده‌امان را ببریم تا رده ششم بالا می‌آییم و بار روانی ناشی از حضور در رده‌های پایین جدول از روی دوش بازیکنان برداشته می‌شود. معتقدم که با یک برد خیلی از مشکلاتمان حل می‌شود و روحیه تیم افزایش می یابد .

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا از غلامرضا رضایی و حسین ماهینی که در تیم ملی بازی نکردند در بازی با نفت استفاده نکردید و به نظرتان غیبت این دو بازیکن در این بازی موثر نبود؟ گفت: ما اردوی چهار روزه‌ای را در کردان کرج داشتیم و بچه‌ها آنجا خوب تمرین کردند. با توجه به این که این دو بازیکن در تیم ملی بازی نکرده بودند و شاید شرایط روحی‌شان می توانست تحت تاثیر قرار بگیرد، ما سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که در اردو هستند و به غلامرضا رضایی و ماهینی استراحت دادیم.

وی افزود: شاید غیبت هر کدام از بازیکنان اصلی در بازی‌ها تاثیرگذار باشد، اما شخصا انتظار خود من از بعضی بازیکنان برآورده نشد. البته انتظار این را داشتم که بدن‌هایشان کمی سنگین باشد، چون اردوی جدی را برگزار کرده بودیم. بنابراین قطعا در بازی‌های بعدی کار راحت‌تر می‌شود و دیگر مشکل بدنی نخواهیم داشت.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود مهاجمان اسمی که دارید ، اما هنوز پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد، گفت: ما چهار مهاجم خوب در خط حمله داریم که هر کدام وزنه ای هستند . پرسپولیس ایجاد موقعیت می‌کند، اما مهم این است که بچه‌ها به خودشان بیایند و برای گلزنی خود باوری داشته باشند. ما علاوه بر تمرینات تاکتیکی تیمی ، ‌تمرینات اختصاصی را هم برای گلزنی آنها در نظر گرفته‌ایم و تا جایی که بشود کار می‌کنیم آنها بهتر شوند و بیشتر خودشان را نشان دهند.

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد ولاتکو که در بازی با نفت موفق به گلزنی هم شد، اظهار کرد: من از این بازیکن راضی بودم. بازی اول برای هر بازیکنی سخت ، اما ولاتکو عملکرد خوبی داشت و گل زیبایی هم زد.

گل محمدی همچنین درباره عملکرد تیم ملی در بازی با لبنان و این که آیا این پیروزی معید روند خوب تیم ملی است، اظهار کرد: درباره لبنان زیاد صحبت شده و من هم فکر می‌کنم که بازیکنان تیم ملی روان‌تر و بهتر از قبل بازی کردند. آنها با نفرات بیشتری در حملات حضور پیدا می‌کردند. فکر می‌کنم که روند تیم ملی خوب بود و امیدوارم در بازی‌های آینده هم بهتر شوند.

گل محمدی در پایان گفت: می‌خواهم جمله‌ای را اصلاح کنم و آن هم این که در نشست خبری گفته بودم من وارث پرسپولیس درب داغون هستم اما منظورم پرسپولیس نیم فصل اول نبود، بلکه پرسپولیسی بود که چندین سال با مشکلاتی مواجه بوده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها