کارت قرمز نصیرزاده به باشگاه ها

شرایط فسخ قرارداد به نفع ژوزه بسته شد

باشگاه های فوتبال متن قرار داد بازیکنان و مربیانشان را بد تنظیم می کنند و من به آنها کارت قرمز می دهم.
کد خبر: ۵۳۵۰۳۵
شرایط فسخ قرارداد به نفع ژوزه بسته شد

سرپرست کمیته تدوین و مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: در متن قرار داد ژوزه با پرسپولیسی ها قید شده که اگر بعد از 4 ماه مطالبات این سرمربی پرداخت نشود وی می تواند از باشگاه پرسپولیس شکایت کند.

هوشنگ نصیر زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: تنظیم متن قرارداد ژوزه توسط مشاوران حقوقی رویانیان کاملا اشتباه بود شرایط فسخ قرار داد به نفع ژوزه است و این مربی پرتغالی قدرت مانور برای گرفتن حق و حقوقش از باشگاه  پرسپولیس دارد.

 

سرپرست کمیته تدوین و مقررات حقوقی اظهار داشت: در متن قرار داد ژوزه در بخش حل اختلافات فدراسیون فوتبال نوشته شده بلکه مشاوران پرسپولیس فیفا را مسئول حل اختلاف قرار دادند اما در مجموع قرار داد ژوزه  به نفع وی بسته شده است.

 

وی بیان داشت: مشاوران حقوقی پرسپولیس از اعتماد رویانیان سوء استفاده کردند و قرار غیرحرفخ ای با ژوزه منعقد کردند زیرا فرد تنظیم کننده قرار داد باید علاوه بر تضمین در امر حقوقی، اطلاعات بین المللی در حوزه فوتبال داشته باشد.

 

نصیرزاده تصریح کرد: باشگاه های فوتبال متن قرار داد بازیکنان و مربیانشان را بد تنظیم می کنند و من به آنها کارت قرمز می دهم.

 

وی درباره راهکارش برای باشگاه ها گفت: نمونه  فرم قرارداد نامه درست را دیروز در اختیار مدیران عامل باشگاه ها قرار دادم تا اشتباهاتشان را در تنظیم قرار داد با بازیکنان و مربیان به حداقل برسانند.

 

سرپرست کمیته تدوین و مقررات حقوقی عنوان کرد: اگر پرداخت مالیات هم بر عهده  باشگاه پرسپولیس باشد مشکلات سرخپوشان دو برابر خواهد شد.

 

نصیرزاده خاطر نشان کرد: رویانیان برای تدوین قرار داد مربی خارجی از مشاورین ورزش باید کمک می گرفت به هرحال رویانیان فردی است که قصد خدمت به ورزش کشورمان را  دارد و حیف است که وقتی دیگران قرار داد نادرستی را منعقد می کنند خدمات بزرگ مدیر عامل پرسپولیس را زیر سوال ببریم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها