در سه ماهه نخست سال جاری تا به امروز بیش از 50 کیلومتر از محورهای روستایی استان مازندران با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شد.
کد خبر: ۴۸۶۳۳۷

"سید علی اسد" مدیر کل راه و شهرسازی مازندران ضمن اشاره به این مطلب افزود: راههای مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب شده و از این رو راههای روستایی به دلیل اتصال روستا‌ها و مناطق روستایی و عشایری به شهر‌ها و مراکز صنعتی می‌توانند نقش بسیار مهمی را در جا به جایی محصولات کشاورزی و دامی ایفاء نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: از این رو این اداره کل در راستای فعالیتهای خود در زمینه ایجاد راههای روستایی مناسب در استانی همچون مازندران به دلیل تعدد روستا‌ها اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه ضمن اشاره به نگاه ویژه دولت و وزارت راه به بهسازی محورهای روستایی خاطر نشان ساخت: دولت کریمه و همچنین وزارت راه و شهرسازی نگاه ویژه‌ای به راههای روستایی این استان داشته چراکه معتقدند محورهای مذکور می‌توانند نقش مهمی در توسعه همه جانبه استان در تمامی بخش‌ها علی الخصوص تولیدات کشاورزی ایفاء نموده از این رو و با پیگیریهای مسؤلین استانی و کشوری تا پایان خرداد ماه سال جاری تا به امروز بیش از ۵۰ کیلومتر از محورهای روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شد.

 از ۱۰۱۰۰ کیلومتر راههای موجود در استان مازندران مقدار ۷۷۶۶ کیلومتر جزء راههای روستایی محسوب می‌گردد.(ایلنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها