پسر جوانی که پس از درگیری با مرد میانسالی او را کشته بود، پس از چهار سال به دلیل عذاب وجدان خود را تسلیم پلیس کرد.
کد خبر: ۴۸۴۸۶۸

به گزارش جام‌جم، سال 87 پرونده‌ای با موضوع قتل عمد فردی به نام احمد 45 ساله همراه سه متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد.

همزمان با شروع تحقیقات از سه متهم پرونده و اعتراف نکردن هیچ یک از آنها به جنایت رسیدگی به پرونده ادامه یافت تا سرانجام ششم تیر فردی به نام ابراهیم 24 ساله با مراجعه به دادسرای جنایی تهران اعلام کرد چهار سال پیش مرتکب جنایت شده و به دلیل عذاب وجدان، قصد معرفی خود را دارد.

با توجه به اعتراف متهم به ارتکاب جنایت، وی برای تحقیقات، به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

متهم پس از انتقال به اداره دهم، درباره ارتکاب جنایت در منطقه قلعه حسن‌خان(شهرقدس) به کارآگاهان گفت: ساعت 21 چهارم آذر سال 87 یکی از دوستانم به نام سعید در تماس تلفنی از من خواست برای انجام کاری همراه او به شهریار بروم.

متهم افزود: در مسیر بازگشت به قلعه حسن‌خان بودیم که ناگهان مقتول با دیدن من و سعید شروع به فحاشی کرد. من که از ناسزا گفتن‌های او بسیار عصبانی شده بودم، با موتورسیکلت او را تعقیب کردم و با هم درگیر شدیم که با چاقو دو ضربه، یکی به پا و دیگری به سر وی زدم.

متهم یادآور شد: من هیچ‌گونه آشنایی و اختلاف با مرحوم نداشتم ولی وی با سعید درگیری طایفه‌ای داشت و به همین دلیل شروع به فحاشی کرده بود که من هم عصبانی و با وی درگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف متهم به جنایت و با توجه به وقوع جنایت در شهر قدس، متهم برای ادامه تحقیقات و رسیدگی به پرونده روز پنجشنبه به دستور مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز ـ شهر قدس قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها