چهار مرد افغان که نیمه ‌های شب با ورود به منازل مردم در شمال تهران، اموال آنها را می‌دزدیدند، هنگام بالا رفتن از دیوار خانه‌ای دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۸۲۸۲۶

به گزارش جام‌جم، نیمه شب شنبه ماموران کلانتری 122 دربند هنگام گشتزنی مشاهده کردند، دو مرد به سمت خودرو‌های پارک شده در خیابان رفته و پشت آنها پنهان شدند. ماموران، آنها را زیر نظر گرفتند تا این که دو مرد دیگر نیز به آنها پیوستند تا از دیوار خانه‌ای بالا بروند.

در این هنگام ماموران سه نفر از آنها را دستگیر کردند. یکی از سارقان هم در حال فرار بود که از روی دیوار به خیابان افتاد و بشدت آسیب دید.

در پی دستگیری متهمان، آنها به کلانتری 122 دربند منتقل شدند و مرد مصدوم نیز به بیمارستان انتقال یافت.

اعتراف به سرقت‌های سریالی

متهمان که همگی افغان بودند، در بازجویی به سرقت‌های سریالی اموال منازل و صندوق عقب خودرو‌ها اعتراف کردند. آنها گفتند: با هم پسر عمو هستند و غیرقانونی وارد ایران شده‌اند. از چندی پیش نیز سرقت از منازل مردم شمال تهران را شروع کرده‌اند. علاوه بر آن با تخریب صندوق عقب و شکستن شیشه خودروها، اموال موجود در آنها را دزدیده و به خریداران اموال مسروقه فروخته و پولش را میان یکدیگر تقسیم می‌کردند.

در پی اعتراف متهمان، آنها با قرار قانونی تحویل ماموران پایگاه اول اداره آگاهی تهران شدند. تحقیقات از متهمان برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها