اگر به کتاب رکوردهای جهانی گینس مراجعه کنید، نام خانم دیم باربارا کارتلند به عنوان یکی از رکوردداران دنیای کتاب به ثبت رسیده است. دیم باربارا کارتلند، موفق ترین داستان نویس زنده جهان لقب گرفته است
کد خبر: ۳۴۲۰۴
؛ چرا که تاکنون 635عنوان کتاب داستان به قلم این بانوی رمان نویس به چاپ رسیده و مجموعا 650 میلیون نسخه از آثارش به فروش رسیده است.
دیم باربارا کارتلند سال 1901 در حومه شهر لندن ، دیده به جهان گشود. او خیلی زود متوجه شد که استعداد فراوانی در زمینه نگارش داستان های عاطفی دارد.
اولین رمان عاطفی این بانوی نویسنده در سال 1925 با عنوان Jigsaw به چاپ رسید و با استقبال بسیار زیاد رمان خوانان انگلیسی زبان روبه رو شد.
دیم باربارا کارتلند از آن هنگام تمامی توجه خود را معطوف نوشتن رمانهای عاطفی کرد و برای مدت 70 سال به این کار ادامه داد.
دیم باربارا کارتلند علاوه بر نگارش داستانهای عاطفی ، در زمینه نگارش کتابهایی درباره شیوه های تغذیه و حفظ بهداشت و سلامت نیز فعال بود.
او همچنین چندین نمایشنامه نوشته است. نمایشنامه های کارتلند با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است. باربارا کارتلند معتقد است وظیفه یک نویسنده این است که مردم را با خواندن آشتی دهد.
نویسنده ای موفق است که موضوعات و مفاهیم پیچیده را با زبانی ساده و همه فهم روی کاغذ بیاورد. خانم باربارا کارتلند ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر، یک فرزند پسر و 5 نوه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها