زن جوانی که با تاسیس آرایشگاه‌های زنانه، اقدام به رمالی و کلاهبرداری از مردم می‌کرد، دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته زنی به پلیس امنیت عمومی زاهدان مراجعه و از زن آرایشگری به اتهام رمالی و کلاهبرداری شکایت کرد.
کد خبر: ۳۲۵۰۳۸

زن شاکی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: شوهرم بد اخلاق بود و همیشه مرا کتک می‌زد. چند بار تصمیم به جدایی از وی گرفتم؛ ولی حاضر به جدایی نبود.

یک روز که به خانه یکی از دوستانم رفته بودم، او به من پیشنهاد کرد با یک زن رمال ملاقات کنم تا او با نوشتن دعا مشکل مرا حل کند.

زن شاکی ادامه داد: پس از شنیدن این حرف‌ها، تصمیم گرفتم زن رمال را که در یک آرایشگاه زنانه فعالیت می‌کرد، ببینم.

زن رمال پس از ملاقات با من ادعا کرد زنی غریبه مرا طلسم کرده است و همین موضوع باعث اختلاف‌های میان من و شوهرم شده است.

وی افزود: با اعتماد به این زن، مبلغ 2 میلیون تومان به او دادم و در قبال آن 3 نسخه خوشبختی گرفتم و طبق گفته‌های زن رمال از آنها استفاده کردم.

زن شاکی ادامه داد: پس از 2 هفته وقتی نسخه‌های خوشبختی عمل نکرد و اخلاق و رفتار شوهرم بدتر شد، به آرایشگاه زن رمال رفتم ولی او آن محل را تخلیه و به مکان دیگری نقل مکان کرده بود.

با شکایت این زن و تشکیل پرونده قضایی در این باره، جستجوی ماموران امنیت عمومی زاهدان آغاز شد.

در حالی که ماموران در جستجوی این متهم فراری بودند، زنان و دختران دیگری هم به مرکز پلیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را ارائه کردند.

ردپای زن رمال در آرایشگاه زنانه

ماموران در بررسی پرونده‌های شاکیان پی بردند تصاویر رایانه‌ای از زن رمال با هم مطابقت دارد و همه شاکیان در دام یک زن گرفتار شده‌اند.

ماموران با مشخص شدن این موضوع، پاتوق‌های احتمالی متهم فراری را زیر نظر گرفتند تا عاقبت آرایشگاه زن رمال را در بلوار معلم زاهدان شناسایی و روز سه‌شنبه گذشته متهم فراری را قبل از خروج از محل کارش دستگیر کردند.

ماموران در بررسی از آرایشگاه متهم، موفق به کشف ده‌ها نسخه خوشبختی، کلید، قفل، نعل اسب و کتاب‌های جادوگری شدند.

با انتقال زن رمال به اداره پلیس، وی مورد بازجویی قرار گرفت و اظهارات متناقضی را بیان کرد تا این که روز گذشته در مواجهه حضوری با شاکیان، به کلاهبرداری‌های کلان از آنها اعتراف کرد.

اعتراف زن رمال

سمیه (متهم 25 ساله) در اظهاراتش به پلیس گفت: از 3 سال قبل برای پولدار شدن تصمیم گرفتم رمالی کنم و با فروش نسخه‌های خوشبختی، از مردم کلاهبرداری کنم. بنابر این، با تاسیس آرایشگاه‌های زنانه در شهر، فعالیتم را در این مکان‌ها ادامه می‌دادم.

متهم افزود: هر سه ماه یک بار، محل آرایشگاه را تغییر می‌دادم تا زنان و دخترانی که از آنها کلاهبرداری می‌کردم، موفق به یافتن من نشوند.در این 4 سال مبالغ کلانی از راه رمالی به دست آورده‌ام و به شاکیان نسخه‌های خوشبختی برای حل مشکلات خانوادگی، پولدار شدن، نازایی زنان و بخت‌گشایی می‌دادم.

بنابر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها