بر اساس نظرسنجی موسسه «بیرمنگام کلوث» در انگلیس، 76 درصد از خانم ها از خرید کردن احساس بهتری نسبت به بودن در کنار مرد مورد علاقه خود دارند.
این نظرسنجی نشان می دهد بیشتر خانم ها از اینکه فرصت خرید کالای مورد نظر خود را در بازار از دست بدهند، بیشتر از آنکه مرد مورد علاقه آنان سر قرار نیاید، غمگین می شوند.
بر اساس این نظرسنجی، خانم ها پس از خرید کردن احساس بسیار خوبی دارند و این احساس آنان مانند زمانی است که عاشق می شوند.
واحد مرکزی خبر
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی«جام جم» با جواد محقق، نویسنده، شاعر و معلم باسابقه
دشمن چگونه سعی در عرفیسازی بیحجابی در جامعه دارد؟
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد