گروه سیاسی: فرمانده نیروی زمینی سپاه از وارد شدن ضربه مهلک به گروهک‌های تروریستی شمال‌غرب کشور خبر داد. سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور گفت: با انجام عملیات تعقیب و انهدام گروهک‌های ضدانقلاب در شمال‌غرب کشور، ضربه مهلکی به گروهک‌های پژاک، کوموله و دموکرات وارد شد. به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی یک سلسله عملیات‌های خاص و هوشمندانه در راستای ماموریت خود در تامین امنیت عمومی مردم استان‌های آذربایجان غربی و کردستان و پاکسازی منطقه از لوث وجود ضد‌انقلاب و گروهک‌های تروریستی، 26 نفر از عوامل و عناصر گروهک‌های مزدور را به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۲۷۵۴۹۶

سردار پاکپور با اشاره به تاکتیک‌های هوشمندانه و سرعت عمل یگان‌های عمل‌کننده در برخورد با تروریست‌ها تصریح کرد: با الطاف خداوندی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) در این عملیات موفق، به هیچ یک از رزمندگان سپاه پاسداران آسیبی وارد نشد.

وی به سرکرده‌های گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی که درصدد ایجاد ناامنی در نقاط مرزی ایران هستند، هشدار داد؛ از ضربه اخیر و ضربات مرگباری که در طول 3 دهه گذشته از فرزندان ملت ایران و حافظان امنیت کشور متحمل شده‌اند، عبرت بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها