مدیرکل مراقبت پروازهای فرودگاه‌های کشور گفت: با مطالعات در حال اجرا برای احداث فرودگاه در مشکین‌شهر، در صورت تایید نهایی عملیات احداث فرودگاه مشکین‌شهر امسال آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۲۵۸

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل باقر شوشتری عصر امروز در بازدید از محل در نظر گرفته شده برای احداث این فرودگاه اظهار داشت: در کنار مطالعه فرودگاه مشکین‌شهر مطالعات احداث فرودگاه در شهر بروجرد نیز آغاز شده و این دو شهر در آینده نزدیک صاحب امکانات پروازی خواهند شد.

وی از احداث فرودگاه شهید مدرس خراسان رضوی خبر داد و افزود: مطالعات و مقدمات احداث فرودگاه خراسان رضوی آغاز شده است و پیش‌بینی می‌کنیم ظرف چند ماه آینده کلنگ احداث آن به زمین زده شود.

شوشتری با حساس خواندن روند تصویب و اجرای پروژه فرودگاه‌سازی در کشور گفت: احداث هرگونه فرودگاه جدید در کشور باید با حساسیت کار کارشناسی و دقت بیشتری انجام شود.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت احداث این فرودگاه در توسعه منطقه، فرودگاه مشکین‌شهر را مکمل فرودگاه اردبیل عنوان کرد و افزود: برای این منظور بیش از 50 هزار هکتار زمین با مساعدت اهالی و اداره منابع طبیعی اختصاص یافته است.

یونس اسدی اظهار داشت: شهرستان مشکین‌شهر به عنوان قطب کشاورزی و باغی استان اردبیل نیازمند توسعه حمل و نقل زمینی و هوایی است تا بتواند توانمندی خود را در کشور بیشتر نمایان کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها