دور مقدماتی و روز نخست مسابقات اسکواش پسران در جام‌ «گرگان‌جونیور» روز دوشنبه در خانه اسکواش گرگان برگزار شد و برترین‌های هر مسابقه به دور بعدی راه یافتند.
دور مقدماتی و روز نخست مسابقات اسکواش پسران در جام‌ «گرگان‌جونیور» روز دوشنبه در خانه اسکواش گرگان برگزار شد و برترین‌های هر مسابقه به دور بعدی راه یافتند.
کد خبر: ۱۴۵۵۵۳۰
نویسنده شبیر دائمی

این مسابقات در پنج رده سنی نوجوانان تا جوانان با مجموع ۲۸ بازی برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد.

در رده‌ سنی کمتر از ۱۱ سال، هفت مسابقه برگزار شد که امیرعطا محجل فرید، محمدطاها نجفی، محمدرادین عبدالهی، اهورا فیروزی، امیرحسن نظری، آراد شاه‌علی و مصطفی احراری به ترتیب همگی با نتایج مشابه سه بر صفر در برابر آیین عجم‌ حسینی، آران زرگران، مهرسام حاجی‌بیک، ماهان مهاجر، بارکان بهمن‌پور، رادان روحانی، محمدجواد فلاح و سیدعلیسان موسوی پیروز شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال نیز ۱۰ اسکواش‌باز با مجموع پنج مسابقه به مصاف هم رفتند که ماهان دیانت، امیرحسین قبادی‌نسب، محمدبهراد اسدی، متین قنواتی‌ نیب و امیرپارسا قاسمی همگی با نتیجه مشابه سه بر صفر در مقابل آبتین فروتن، سبحان زحمتکش، ارشک احمدآبادی، آرین عباسی و ماهان موجودی تن به شکست دادند و از جدول مسابقات کنار رفتند.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، امیرحسین رستمی، آریا عمودی‌نژاد، فرزاد کشفی و پوریا علیدوست توانستند با نتیجه مشابه سه بر صفر به ترتیب آرمیا عجم‌ حسنی، شنتیا دهقان، دانیال مقری و علی‌رضا قائدیان را مغلوب کنند و راهی دور بعد شوند.

همچنین در همین رده سنی باراد طهماسبی در یک بازی حساس، فشرده و نزدیک با نتیجه سه بر ۲ در برابر امیرحسین صدری پیروز شد و به مرحله دوم صعود کرد.

نتایج مشابه سه بر صفر به ترتیب علی‌رضا بیرجندی، هیراد انوری، مهدی عباسی، امیرتیام خراسانی و علی عزیزی را شکست دادند.

همچنین در همین رده سنی آرین جعفرطیار با نتیجه سه بر یک در مقابل محمدامین حسینی پیروز شد.

مسیحا زندیه و نیکان کرمی در رده سنی کمتر از ۱۷ سال در یک بازی فشرده و نزدیک نتوانستند آراد نیک‌نفس و علی‌ سینا عرفانی را شکست دهند و با باخت ۲ بر سه از جدول مسابقات کنار رفتند.

در رده سنی کمتر از ۱۹ سال، شایان گلعلی‌پور و علیرضا خالقی‌ده‌آبادی به ترتیب سام مزرعه‌ئی‌ فراهانی و محمدرضا مقصودلو را با نتیجه مشابه سه بر صفر شکست دادند و در جدول مسابقات باقی ماندند.

دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان جونیور» که در تقویم کنفدراسیون آسیایی ثبت شده از امروز دوشنبه با حضور ۷۸ ورزشکار دختر و ۶۸ ورزشکار پسر در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در محل خانه اسکواش گرگان آغاز شده است و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات یکی از مراحل گزینشی تیم ملی اسکواش جوانان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ۲ بخش دختران و پسران است.

مسابقات آسیایی جوانان ماه آینده در پاکستان برگزار خواهد شد.

گلستان از استان‌های پیشرو و مطرح در رشته اسکواش است که عملکرد هیات این استان در سال گذشته سبب قرار گرفتن آن در رده دوم کشور شد.

مسابقات اسکواش جام جونیور هر سال چهار دوره برگزار می‌شود که شهرهای تهران، یزد و گرگان میزبان ثابت هر دوره هستند و دوره چهارم امسال در گیلان برگزار خواهد شد.

مسابقات گرگان‌ جونیور امسال، اولین دوره این مسابقات در سال جاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها