پوشش زنده پاسخ ایران به اسرائیل؛

عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل + جزئیات

شب گذشته در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، ایران عملیات موشکی و پهپادی خود را با شلیک ده‌ها موشک و پهپاد به اسرائیل انجام داد.
کد خبر: ۱۴۵۱۹۸۱

«ولایتی» مشاور مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با هنیه:

مقاومتی که فلسطینیان در طی این مدت انجام داده اند در طول تاریخ مبارزات معاصر و متاخر این کشور بی نظیر بود.

مجموعه اقداماتی که در طی ماه های اخير توسط فلسطینی ها و حامیان آنها انجام شد نشان دهنده یک تحول اساسی در تاریخ مبارزات اسلامی می باشد‌. 

غیرتمندان جهان اسلام از یمن ، لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و ایران کاری انجام داده اند که دنیا را به شگفتی وا داشته است.

رییس دفتر سیاسی حماس: 

جنایاتی که اخیرا صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن فرزندان و نوه‌های من انجام داد تنها بخشی از جنایات این رژیم سفاک می باشد.

این عملیات شجاعانه نقطه عطفی در نحوه و شیوه درگیری با رژیم صهیونیستی است و این عملیات‌ها بر این تاکید دارد که زمان عربده کشی صهیونیست‌ها در فلسطین و منطقه به پایان رسیده است.

«جان بولتون: مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید گفت که حملات ایران نشان دهنده یک شکست بزرگ برای بازدارندگی اسرائیل و آمریکا بود.

«میکی زوهر» وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد از کابینه جنگی این رژیم گفت: پاسخ ضعیف به حملات بی سابقه ایران ادامه همان منطقی است که ما را به هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمله حماس کشاند.

وزیر امور خارجه:
هیچ هدف غیرنظامی در پاسخ خود تعریف نکردیم

نیروهای ما مکان اقتصادی و جمعیتی را هدف قرار ندادند.

«چشم رژیم صهیونیستی» یکی از نقاط عملیات بود

مسلم بودن پاسخ ایران را ۷۲ ساعت قبل از عملیات به دوستان‌مان در منطقه اطلاع دادیم

هشدار دادیم اگر آمریکا از تل‌آویو دفاع کند، پایگاه‌های نظامی‌اش در منطقه مورد هدف قرار خواهد گرفت

ایران به امنیت کشورهای همسایه و منطقه پایبند است

بامداد روز یکشنبه به کاخ سفید در پیامی اعلام کردیم که عملیات ما محدود و دفاعی است

۶ ماه خویشتن‌داری کردیم

گویا رژیم صهونیستی آدرس و سیگنال غلطی از این رفتار ایران دریافت کرد.

«بنی گانتز» عضو کابینه جنگی اسرائیل: با تشکیل یک ائتلاف منطقه‌ای در زمان و به گونه‌ای مناسب به مصاف ایران خواهیم رفت.

پیش از این برخی مقامات اسرائیلی ادعا می‌کردند که رژیم صهیونیستی به سرعت حمله ایران را پاسخ خواهد داد.

عملیات ایران در پاسخ به دشمن صهیونیستی اقدامی مشروع در پاسخ به حملهٔ جنایتکارانهٔ اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق بوده.

یوسی کوهن، رییس سابق موساد: من توصیه نمی‌کنم که به حمله ایران پاسخ بدهیم. نباید پیمانی را که در کنار ما در مقابل حمله ایران ایستاد، از دست بدهیم.

سخنگوی بیمارستان «سوروکا» در جنوب فلسطین اشغالی صبح امروز یکشنبه ۲۶ فروردین اعلام کرد؛ در حمله ایران به مناطق جنوبی ۱۲ مجروح به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

وزیر خارجه کشورمان در تماس همتای ترکیه ای خود با اشاره به پایان عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: حمله جدید رژیم صهیونیستی پاسخ قوی‌تری خواهد داشت. 

فیدان: نمی‌خواهیم تنش در منطقه افزایش یابد و امیدواریم که اقدامات منجر به افزایش تنش به پایان رسیده باشد.

وزارت خارجه روسیه: سفیر اسرائیل از ما می‌خواهد حملات ایران را محکوم کنیم؛ اما ما به یاد نمی‌آوریم که اسرائیل یک بار هم حملات اوکراین علیه ما را محکوم کرده باشد. 

نخست وزیر انگلیس امروز (یکشنبه) به همراهی کشور متبوعش با رژیم اسرائیل در مقابله با پاسخ تلافی‌جویان ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد و مدعی شد: «جت‌های نظامی انگلیس تعدادی از پهپادهایی که ایران در حمله به اسرائیل پرتاب کرده بود را سرنگون کرد.»

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا:
بیشتر حملات از خاک ایران و سایر حملات نیز از سوی عوامل و گروه‌های نیابتی آن در عراق، لبنان و یمن انجام شد.

ما معتقد نیستیم که این موضوع به یک جنگ منطقه‌ای گسترش یابد و مشارکت ما برای مقابله با حمله دیروز با هدف تحقق این امر و جلوگیری از آن (دامنه جنگ) بود.

تعداد بازدید : 12

این شبکه‌ها پیش‌تر می‌گفتند ایران توانایی پاسخ نظامی به صهیونیست‌ها را ندارد.

«یاسر الحوری» دبیر شورای عالی سیاسی یمن در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: ایران جلوی دیدگان ملت های جهان اسرائیل را تنبیه کرد و این عملیات بخشی از تغییر معادلات منطقه بود و اگر تل آویو به حماقت ادامه دهد، این عملیات مقدمه ای برای نبردی بزرگتر خواهد بود.

پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی یک پاسخ حساب شده و قوی بود که این رژیم، آمریکا و کشورهای غربی و همه دشمنان محور مقاومت را به چالش کشید.

مولفه های ارزیابی چنین اقدامی فقط خسارت های مادی نیست، بلکه خسارت های روحی، سیاسی و رسانه ای وارد شده به رژیم اشغالگر و حامیان آن را باید درنظر گرفت.

اینکه دشمن را جلوی دیدگان همه ملت های جهان هدف قرار دهید و تنبیه کنید و ملت ها شاهد پرواز موشک ها و پهپادها باشند و آن ها را تا رسیدن به هدف همراهی کنند، یک پیروزی بی نظیر واقعی و موفقیت مهم است.

مدیر اجرایی موسسه مطالعات امنیت ملی، ژنرال هایمن تمیر نوشت: شب گذشته، اسرائیل یک موفقیت عملیاتی بزرگ را در کنار پیچیدگی استراتژیک تجربه کرد.

وی ادامه داد که از دیدگاه عملیاتی، همه چیز از قبیل اطلاعات اولیه ارایه شده توسط اداره اطلاعات نظامی، سیستم تشخیصی موثر و سیستم رهگیری عالی نیروی هوایی اسرائیل کاملا بدرستی کار می کرد.

از نظر استراتژیک، وضعیت پیچیده تر است: اسرائیل و آمریکا نتوانستند ایران را از حمله باز دارند.

ایران موفق شد به اسرائیل آسیب برساند بدون اینکه ایالات متحده را مجبور به حمله در راستای همکاری با اسرائیل کند.

شب گذشته اسرائیل برای اولین بار به عنوان بخشی از ائتلاف اقدام کرد. این تاثیرگذار و مهم ارزیابی میشود، اما آزادی عمل را در پاسخ دادن محدود می کند.

این ائتلاف پاسخی به روز بعد از جنگ در غزه است و این چیزی است که ما باید مد نظر داشته باشیم - یک گروه منطقه ای علیه ایران و جبهه مقاومت.

اسرائیل در خاک ایران پاسخ خواهد بود. اما در حال حاضر، ما نباید هیچ شفافیتی در مورد این موضوع ارائه دهیم، اما باید اجازه دهیم طرف دیگر از عدم اطمینان رنج ببرد. زمان در دستان ماست. ما می توانیم برنامه ریزی داشته و هوشمندانه عمل کنیم - یک دفاع موفق اجازه می دهد تا این کار را پیش ببریم.

تعداد بازدید : 5

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو مقام اسرائیلی اعلام کرد که کابینه جنگی اسرائیل  امروز عصر درمورد چگونگی واکنش به حمله ایران تشکیل جلسه خواهد داد.

به گفته این دو مقام اسرائیلی، پاسخ احتمالی که برخی از اعضای کابینه پیشنهاد کرده بودند، پس از گفتگوی تلفنی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا کنار گذاشته شده است.

تعداد بازدید : 6

بهترین پاسخ‌ها برای این شبهه که:

حمله تنبیهی موشک‌های سپاه تاثیری بر اسرائیل نداشته است

تعبیر جالب فرمانده انگلیسی از گستردگی حملات ایران؛ #بزرگترین_حمله_پهپادی_تاریخ!

ریچارد کمپ، فرمانده و افسر بازنشسته انگلیسی:

من فکر می‌کنم هدف این بود که پدافند موشکی اسرائیل را از کار بیندازند و این اتفاق افتاده چون من خودم از برخوردهای مستقیم خبر دارم و احتمالا بیشتر هم هستند و هنوز اطلاع نداریم.

منتظر سایر پاسخ‌ها باشید..

سازمان اطلاعات سپاه: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به سایت گرداب ارسال نمایند. 

وزارت خارجه طالبان:

رژیم صهیونیستی در ادامهٔ جنایاتش، در  تاریخ اول آوریل سال جاری بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، پایتخت سوریه را خلاف تمامی موازین دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی هدف قرار داد که در پاسخ به آن، جمهوری اسلامی ایران شب گذشته اقدامات دفاعی مشروعی انجام داد.

یک رسانه آمریکایی:

سلاح‌هایی که ایران استفاده کرده است، می‌توانند بسیار دورتر بروند و برخی از آنها می‌توانند بسیار سریع‌تر حرکت کنند.

به گفته مقامات نظامی اسرائیل، در حمله شامگاه شنبه، ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به سمت اسرائیل شلیک شد.

این سلاح‌ها پیچیده‌تر از هر چیزی است که تل‌آویو در شش ماه جنگ علیه غزه و متحدان حماس در منطقه تاکنون با آن مواجه بوده است.

تعداد بازدید : 17

وزیر خارجه در نشست با سفرا خارجی مقیم تهران:

ما به کاخ سفید امروز اعلام کردیم عملیات ما محدود و با هدف تنبیه رژیم صورت می‌گیرد. در این عملیات نیروهای مسلح ایران با محاسبات دقیق و با استفاده از پهپاد و موشک هدایت شونده پایگاه نظامی که هواپیمای اف ۳۵ در آنجا نگهداری می‌شوند را هدف قرار دادند.

همچنین در نقطه دیگری عملیاتی انجام شد که به واقع مرکز اطلاعاتی رژیم برای هدایت تمام عملیات‌های ۶ ماه گذشته از جمله عملیات اخیر علیه ایران، مورد حمله قرار گرفت.

نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند. حتی دقت لازم برای برخورد و پاسخ به رژیم مورد توجه قرار گرفت.

ما به دنبال هدف قرار دادن افراد و پایگاه‌های آمریکا در منطقه نیستیم و از توسعه تنش استقبال نکرده‌ایم. لیکن هشدار دادیم چنانچه از سرزمین کشورهای مورد نظر آمریکا برای دفاع از تل‌آویو استفاده کند، ناچارا پایگاه آمریکا در آن کشور مورد هدف قرار خواهد گرفت.

تعداد بازدید : 9

سرلشکر موسوی:

رژیم نامشروع اگر بخواهد در اقدامات تجاوزکارانه اصرار بورزد با مجازاتی سنگین‌تر وسخت‌تر مواجه خواهد شد

به سردمداران آمریکا هم هشدار می‌دهیم چنانجه از رژیم صهیونیستی حمایت کند تمام پایگاه ها و منافع آمریکا در منطقه مورد حمله جمهوری اسلامی ایران قرار خواهند گرفت.

تعداد بازدید : 9
تعداد بازدید : 5

در پی مواضع غیرمسئولانه برخی مقام‌های انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به سلسله اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اتباع و منافع کشورمان که آخرین مورد آن حمله بزدلانه به سفارت کشورمان در دمشق بود، سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران بامداد امروز به‌صورت جداگانه از سوی مدیر کل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شدند.

یک منبع اگاه: بعد از عملیات دیشب، رژیم صهیونیستی کاملا متوجه شد که ایران قابلیت انهدام هر نقطه‌ای در اراضی اشغالی که اراده کند را دارد.

در عملیات تنبیهی دیشب، برخی اماکن نظامی که در حمله به کنسولگری ایران در سوریه نقش داشتند به‌صورت نقطه‌زنی مورد اصابت قرار گرفتند و سناریوهای دیگر به اقتضای شرایط عملیاتی خواهند شد.

در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات انگلیس، فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به سلسله اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اتباع و منافع کشورمان که آخرین مورد آن حمله بزدلانه به سفارت کشورمان در دمشق بود، سایمون شرکلیف، نیکلا رش و هانس اودو موتسل  سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران بامداد امروز به صورت جداگانه از سوی مدیر کل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شدند.

رهبر انقلاب: وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند، مثل اینکه به خاک ما حمله کرده‌اند؛ این عرف دنیا است. رژیم خبیث اشتباه کرد در این قضیّه؛ باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد.

عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل + جزئیات

معاون رئیس شورای امنیت روسیه با اشاره به تحولات منطقه گفت: آمریکا خواهان جنگ بزرگ در خاورمیانه نیست و سعی در حفظ تعادل و خویشتنداری دارد.

کشتار در غزه چشم انداز انتخاباتی بایدن (رئیس جمهوری کنونی و نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا) را بدتر می کند و جنگ (احتمالی) بین اسرائیل و ایران بر عدم اطمینان بیشتر از وضعیت بایدن می افزاید.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای: مسکو خواستار خویشتنداری طرف‌های درگیر در خاورمیانه است تا از تشدید تنش در منطقه خودداری شود.

امیدواریم کشورهای منطقه مشکلات موجود را از طریق ابزارهای سیاسی و دیپلماتیک حل کنند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان حملات ایران، پایگاه نظامی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته است.

تعداد بازدید : 8

دولت اردن، صبح امروز (یکشنبه)، اعلام کرد که نیروها و دستگاه‌های امنیتی این کشور با هر چیزی که امنیت و تمامیت ارضی این کشور را به خطر بیندازد، مقابله خواهند کرد!

رضا کارگر، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.

شبکه المنار به نقل از منابعی ویژه گزارش داد دست‌کم ۱۵ موشک ایران مستقیما به پایگاه هوایی «نواتیم» در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

براساس این گزارش پایگاه نواتیم به‌شدت آسیب دیده و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

روزنامه گلوبال تایمز اعلام کرد ایران با هوش راهبردی پاسخ داد و با موشک و پهپاد، با موفقیت، اهداف اصلی نظامی در اسرائیل را منهدم کرد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح:
در  عملیات شب گذشته مرکز اطلاعاتی بزرگی که اطلاعات لازم را برای این جنایت برای صهیونیست‌ها در ارتفاعات جبل الشیخ تامین می‌کرد هدف قرار گرفت

پایگاه هوایی نواتیم که حمله به کنسولگری ایران از آنجا صورت گرفته بود هدف قرار گرفت .

هردو مکان تا حد قابل‌توجهی مورد انهدام قرار گرفتند و از کار افتادند.

در این عملیات تعداد قابل‌توجهی هم پهپاد هم موشک‌های کروز و بالستیک استفاده شد که با تاکتیک‌های اندیشه‌شده و طراحی مناسب به کار گرفته شدند.

گنبد آهنین و سپر دفاعی موشکی صهیونیستی نتوانست مقابله قابل‌توجهی با آن داشته باشد و عملیات به اهداف خود نائل شد.

آمریکا هم اعلام می‌کرد از عملیات دمشق اطلاع نداشته اما در واقع با چراغ سبز او انجام شده بود.

این عملیات منتج به نتیجه کامل است، از نظر ما خاتمه یافته است و قصدی بر ادامه عملیات وجود ندارد

چنانچه رژیم صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در کشور سوریه و جای دیگری انجام دهد، عملیات بزرگتری انجام خواهد شد.

این پایگاه هوایی در فاصله 1100 کیلومتری از اراضی ایران و 15 کیلومتری جنوب شرقی شهر بئر السبع و در نزدیکی موشاو نواتیم در صحرای نقب قرار دارد.این پایگاه، به عنوان مهمترین پایگاه هوایی ارتش اشغالگر، آشیانه اصلی جدیدترین هواپیماهای F-35 است که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در چارچوب یک قرارداد از ایالات متحده خریداری کرده است. پایگاه مذکور دارای فرودگاهی با سه باند است که اخیراً برای دریافت این نوع هواپیما مدرن شده است.

این پایگاه در واقع مقر اسکادران ۱۰۳ سوپر هرکولس‌های ترابری_پشتیبانی، اسکادران عملیاتی ۱۱۶ و ۱۴۰ جنگنده‌های اف۳۵، اسکادران آموزشی ۱۱۷ (آموزش خلبانان اف۳۵)، اسکادران ۱۲۲ جاسوسی اطلاعاتی، آشیانه هواپیمای ویژه ریاست‌جمهوری، شمار زیادی از عناصر ارشد جاسوسی رژیم صهیونیستی است.

حمله ایران به اسرائیل با شلیک ده‌ها پهپاد موشک

کوهن، رئیس سابق موساد: به نفع ما نیست که وارد رویارویی مستقیم با ایران شویم؛ من پاسخ به حملهٔ ایران را توصیه نمی‌کنم.

هلیل روزن، خبرنگار شبکۀ ۱۴ بدون اشاره به تصاویر اصابت متعدد موشک‌های بالستیک ایران به اهداف نظامی مختلف، مدعی شد موج دوم حمله که حملۀ موشکی بود، آسیب صفر درصدی داشته است. 

تصاویر اصابت موشک‌ها در نقاط مختلف فلسطین اشغالی طی دقایق پیش در ده‌ها رسانه منتشر شده اما رسانه‌های اسرائیلی طبق سیاست خبری کابینۀ جنگ، به انتشارندادن تصاویر پایبند هستند و آن را نیز انکار می‌کنند.

سی ان ان به نقل از یک منبع آمریکایی گفته مطمئن نیست پدافند هوایی آمریکا موفق شده باشد با همۀ پهپادها و موشک‌های ایران، مقابله کرده باشد.

 شبکه ۱۲ رژیم اصابت ۷ موشک به پایگاه هوایی رامون ارتش رژیم صهیونیستی در نقب را تایید کرد.

فرار شهرک نشینان صهیونیست از ترس پهپادها و موشک های شلیک شده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی.

تعداد بازدید : 205

رویترز ادعا کرد، جنگنده‌های اردن ده‌ها پهپاد ایران را در شمال و مرکز آسمان اردن که در راه اسرائیل بودند، هدف قرار داده‌اند.

همزمان ظرفیت پدافندی چندین کشور در حال دفاع از رژیم صهیونیستی هستند.

تعداد بازدید : 135

با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم  مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل ؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین  و تامین مطالبه ی به حق ایران  و به منظور تنبیه متجاوز  ، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی ، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد :

۱. به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین امریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تصریح می شود ، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشا تهدید را به دنبال خواهد داشت.

به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود . 

تعداد بازدید : 138
تعداد بازدید : 94
تعداد بازدید : 91

کانال ۱۴ تلویزیون اسرائیل: چند موشک در عراد (۴۵ کیلومتری شرق بئر السبع) در جنوب [اسرائیل] اصابت کرده و خبرها حاکی از مجروح شدن چند نفر در محل اصابت است.

منابع مطلع: آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال کمک به اسرائیل هستند و با پهپادها و موشکهای ایران مقابله می‌کنند.

شماری از صداهای انفجار که در سوریه شنیده‌شده ناشی از مقابلۀ پدافند آمریکا، انگلیس و فرانسه است.

از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی صدای آژیرها بلند شده و انفجارهای شدید موجی از وحشت را در میان صهیونیست‌ها برانگیخته است.

تعداد بازدید : 80

منابع اسرائیلی از انفجارهای شدید در حیفا و قدس اشغالی خبر می‌دهند.

این منابع نوشته‌اند که زمین به لرزه در آمده است.

الجزایر اولین دولتی که حمایتش را از حملات ایران اعلام  کرد.

تعداد بازدید : 60

دقایقی پیش ایران چندین موشک [کروز] از خاک خود به سوی اسرائیل شلیک کرده و از شما می‌خواهم که در حالت آماده‌باش باشید و بر اساس دستورات فرماندهی جبهه داخلی عمل کنید.

هر منطقه‌ای تهدید شود، آژیر خطر آن را اعلام می‌کند. یادآوری می‌کنم که فارغ از مکان تهدید، شما به منطقه امن بروید و حداقل ده دقیقه آنجا بمانید.

آژیرهای خطر در مرکز منطقه نقب و بحر المیت و مناطق دیمونا و اطراف آن در سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمد

کانال خبری غزه مهمترین کانال تلگرامی پوشش اخبار جنگ غزه:

ایران تنها کشوری است که در چند دقیقه معادله را تغییر داد. با ما تماشا کنید!

پس از اعلام حمله ایران به «اشغالگری اسرائیل»... آسمان غزه از هواپیماهای اسرائیلی خالی است و این اولین بار از ۷ اکتبر است.

آیا این دنیای منافق از مهار این اشغال کثیف و تروریستی اسرائیل خجالت نمی کشد؟

ایران تنها کشوری است که در چند دقیقه معادله را تغییر داد. با ما تماشا کنید!

پس از اعلام حمله ایران به «اشغالگری اسرائیل» آسمان غزه از هواپیماهای اسرائیلی خالی شد و این اولین بار از ۱۶ مهر است. آیا این دنیای منافق از مهار این اشغال کثیف و تروریستی اسرائیل خجالت نمی کشد؟

حمله امروز به اسرائیل که در پاسخ به تجاوز این رژیم به سوریه و شهادت چندتن از فرماندهان نظامی ایرانی انجام شده، در نوع خود بسیار پیچیده است. 

در این حمله از ترکیبی از صدها پهپاد و تعداد زیادی از موشک از انواع مختلف استفاده شده است. 

مهمتر اینکه این حمله فقط از ایران صورت نگرفته و از چهار جهت این رژیم درحال تنبیه است. 

غیر از ایران، یمن از جنوب، حزب‌الله لبنان از شمال و مقاومت عراق از شرق سرزمین‌های اشغالی نیز ترکیبی از ابزارهای جنگی خود را به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند. 

رسانه‌های غربی اذعان دارند که سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی قادر به خنثی‌کردن این حمله پیچیده نیستند. 

تنبیه متجاوز در جریان است و در صورتی که اسراییل حرکت نامعقولی انجام دهد تنبیه تشدید 

رسانه‌های رژیم اسرائیل خبر دادند که همزمان با آغاز پاسخ نظامی ایران، بیمارستان‌های ایلات در جنوب فلسطین اشغالی در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجارهای گسترده در مناطقی مرزی لبنان با فلسطین اشغالی خبر می‌دهند. 

پیش از این حزب الله لبنان از شلیک ده‌ها موشک به مقر سامانه هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در پادگان «کیلع» در جولان  اشغالی سوریه خبر داده بود.

 یک منبع آگاه: حمله ایران در چند مرحله طراحی شده و در هر مرحله به اقتضای شرایط شدیدتر از مرحله قبل خواهد بود.

کانال خبری غزه مهمترین کانال پوشش اخبار جنگ غزه با دو میلیون دنبال کننده در واکنش به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی نوشت: 

ایران تنها کشوری است که در چند دقیقه معادله را تغییر داد.
با ما تماشا کنید!
پس از اعلام حمله ایران به "اشغالگری اسرائیل"... آسمان غزه از هواپیماهای اسرائیلی خالی است و این اولین بار از 7 اکتبر است.
آیا این دنیای منافق از مهار این اشغال کثیف و تروریستی اسرائیل خجالت نمی کشد؟
ایران تنها کشوری است که در چند دقیقه معادله را تغییر داد...
با ما تماشا کنید!
پس از اعلام حمله ایران به "اشغالگری اسرائیل"... آسمان غزه از هواپیماهای اسرائیلی خالی شد و این اولین بار از 16 مهر است.
آیا این دنیای منافق از مهار این اشغال کثیف و تروریستی اسرائیل خجالت نمی کشد؟

ارتش رژیم اسرائیل از ساکنان شهر دیمونا خواست تا به مناطق امن بروند.

تصاویر رادارها نشان می‌دهد که هیچ هواپیمایی در آسمان کشورهای مجاور فلسطین اشغالی پرواز نمی‌کند.

تعداد بازدید : 49

دریادار دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اشغالگر: شهرک نشینان در مناطق جولان، نواتیم، دیمونا و ایلات باید تا اطلاع ثانوی در داخل پناهگاه ها بمانند.

منابع رسمی رژیم صهیونیستی اذعان کردند که خبرها از شلیک موشک و پهپاد از یمن به سمت ایلات اشغالی و آسمان دریای سرخ حکایت می‌کند.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد:
«اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود. موضوع را می‌توان به نتیجه رسیده تلقی کرد. با این حال، اگر رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند.»

خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از رسانه های رژیم صهیونسیتی: «ارتش» ممکن است که آماده یک جنگ بزرگ باشد اما به طور قطع «اسراییل»  برای آن آمادگی ندارد.

پایان جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در یک ساختمان زیر زمینی و آغاز جلسه کابینه فراگیر این رژیم

خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از رسانه های رژیم صهیونسیتی: ایران موشک های هایپرسونیک شلیک کرد

خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از رسانه های رژیم صهیونسیتی: ایران موشک های هایپرسونیک شلیک کرد

رسانه‌های اسرائیلی: اگر تصمیم گیران فکر می کردند که اسرائیل وارد حالت اضطراری و فوق‌العاده خواهد شد، ، قطعاً  تصمیم به ترور نمی‌گرفتند.

رویترز به نقل از منابع امنیتی و نظامی: پدافند هوایی مصر در حالت آماده باش است.

رسانه‌های نزدیک به گروه مقاومت عراق: حملات سایبری توسط تیم های ایرانی و عراقی به سامانه های پدافندی و راداری  اسرائیل انجام شد.

یک منبع آگاه در نیروهای مسلح: نیروهای نظامی کشورمان با دقت تحرکات اردن در جریان حمله تنبیهی رژیم صهیونیستی را تحت رصد دارند و در صورت مشارکت در اقدام احتمالی، هدف بعدی خواهند بود. هشدارهای لازم پیش از عملیات، به اردن و کشورهای منطقه داده شده است.

یدیعوت نوشت هرتزی هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در پناهگاه مستحکم وزارت دفاع حضور دارد. 

مقامات امنیتی تصمیم گرفته‌اند حریم هوایی فلسطین تا صبح فردا بسته بماند و پس از آن با ارزیابی وضعیت در مورد پس از آن تصمیم گرفته شود.

یک کارشناس امنیتی - نظامی در گفتگو با خبرنگار ایرنا درباره ساختار پدافند هوایی رژیم صهیونیستی گفت: گنبد آهنین در برابر موشک‌های بالستیک ایرانی، کارایی لازم را ندارد. 

پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از سه لایه اصلی شامل موارد ذیل تشکیل شده است:
لایه اول سامانه گبند آهنین (Iron Dome) برای مقابله با راکت و خمپاره و پهپادهای کوچک در ارتفاع پایین است.
لایه دوم سامانه فلاخن داوود (David Sling) است که برای اهداف هوایی و بالستیک ارتفاع متوسط است.
لایه سوم سامانه پیکان-۳ (Arrow 3) برای مقابله با اهداف بالستیک در خارج از جو است.
با حملات ترکیبی و همزمان موشک‌ها و پهپادها سامانه‌های فوق اشباع شده و از کارآیی می‌افتد.
در همین حال کارشناس دفاعی شبکه سی ان ان ترکیه نیز اعلام کرد: تنوع حمله موشکی و پهپادی ایران که با سرعت‌ها و ارتفاع‌های مختلف هستند کار را برای سپر آهنین مشکل میکند.

تعداد بازدید : 53

وزیر خارجه انگلیس: حملات بی ايران به اسرائیل تنها به تنش در خاورمیانه دامن می زند.از  ایران می‌خواهیم که این تشدید خطرناک را که به نفع کسی نیست متوقف کند.

تعداد بازدید : 48

سی ان ان به نقل از مقامات نظامی اسرائیلی: موج حملات بیشتری از ایران در راه است.

رسانه‌های صهیونیستی: ایران در دور اول از حملات خود یک فروند موشک هایپرسونیک به اسرائیل شلیک کرده است.

حزب‌الله لبنان از شلیک دهها موشک به مقر دفاع هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در پادگان کیلع در جولان  اشغالی سوریه خبر داد.

تعداد بازدید : 48
تعداد بازدید : 34

فرار شهرک نشینان صهیونیست به پناهگاه‌ها در شهر بئرالسبع همزمان با نزدیک شدن پهپادها و موشک‌های ایرانی به آسمان سرزمین‌های اشغالی.

 

تعداد بازدید : 47

رسانه‌های رژیم اسرائیل در اولین ارزیابی و تحلیل خود از عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اراضی اشغالی گزارش دادند که شاید ارتش رژیم اسرائیل برای جنگ بزرگ آماده باشد ولی «اسرائیل» به هیچ وجه آماده این جنگ نیست.

سخنگوی دولت اردن اعلام کرد خبر اعلام حالت فوق‌العاده در کشور صحت ندارد و زندگی عادی در جریان است... فقط برای احتیاط، آسمان کشور بسته اعلام شده است .

آنچه را که در رسانه‌ها مبنی بر مقابله نیروهای مسلح این کشور با پهپادها تعمدا منتشر شده، تکذیب می‌کنیم.

سه کشور  اروپایی حامی اسراییل به حملات ایران واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.این سه کشور در چند رو زاخیر تلاش فراوانی کرده بودند تا ایران را از حمله اسراییل منصرف کنند.

پهپادها به تل‌آویو رسیدند و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جای سامانه‌های پدافندی در حال مقابله با پهپادها هستند.... برای نخستین بار به صورت رسمی پهپادهای ایرانی از قلب خاک کشور به قلب فلسطین اشغالی رسیدند.

تعداد بازدید : 64
تعداد بازدید : 54

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که شهروند عراق با به تصویر کشیدن شلیک موشک میگوید این از سوی گروه‌های مقاومت شلیک شده، خوش آمدند.

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارها در الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند: هجوم ساکنان سرزمین‌های اشغالی به فروشگاه‌های مواد غذایی پس از شروع حملات ایران 

پایگاه ABC گزارش داد برآورد مقام‌های آمریکایی حاکی است بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد از ایران به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

ارتش رژيم اسرائیل: بیش از ۱۰۰ پهپاد از خاک ایران به سمت اسرائیل پرتاب شده است.

خبرنگار صدا و سیما:

کشور عراق از هرگونه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کند.

 

رسانه‌های عبری خبر دادند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در زیرزمین وزارت جنگ این رژیم و در پناهگاه تشکیل جلسه می‌دهد.

 فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری بیروت، موقتا همه پروازهای ورودی و خروجی را تعلیق کرد.

رسانه‌های سوری: تعدادی از پهپادهای ایرانی به آسمان استان دمشق رسیدند و هم‌اکنون در حال عبور از آسمان پایتخت سوریه هستند.

یک منبع آمریکایی به الجزیره: ایران با شلیک پهپادها از چندین جهت تلاش میکند بر پدافند اسرائیل غلبه کند.

شبکه ای‌بی‌سی آمریکا به نقل از یک مسئول این کشور گزارش داد که ایالات متحده آمریکا معتقد است که تا چند ساعت دیگر از ایران، عراق، جنوب لبنان و یمن موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد شد ولی عمده این موشک‌ها از ایران خواهد بود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع عراقی اعلام کرد حشدالشعبی برای پاسخ به حملات احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده باش قرار دارد.

خبرنگار الجزیره: نشست کابینه جنگ رژیم اسرائیل در ساختمان مستحکم در زیر زمین در وزارت جنگ در تل آویو آغاز شد.

تعداد بازدید : 60

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع نظامی سوری گزارش دادند پدافند‌های روسی ارتش سوریه در اطراف شهر دمشق و پایگاه‌های نظامی این کشور به حالت آماده باش درآمده‌اند.

۱- رسانه‌های عبری زبان و مقامات صهیونیست و برخی رسانه‌ها و مقامات آمریکایی از ساعتی پیش اعلام کردند که ایران با ده‌ها پهپاد حمله تلافی‌جویانه خود به رژیم صهیونیستی را آغاز کرده است.

۲- شبکه خبر دقایقی پیش اطلاعیه سپاه پاسداران را قرائت کرد که حمله گسترده موشکی و پهپادی در تلافی جنایات صهیونیست‌ها را تایید می‌کرد.

۳- حمله به اسرائیل فقط از ناحیه ایران نبوده و برخی اخبار رسانه‌های عراقی و دیگر کشورهای منطقه حاکی از این است که ظاهراً همزمان از عراق و یمن و لبنان نیز حملاتی به اسرائیل صورت گرفته است.

۴- مهمترین خبر در میان اسرائیلی‌ها، موضوع پنهان شدن نتانیاهو و ترس و ولوله در سرزمین‌های اشغالی است. حتی برخی خبرنگاران شناخته شده صهیونیست نیز با سرزنش نتانیاهو به خاطر انداختن اسرائیل در چنین معرکه‌ای سخن می‌گویند.

۵- ایران پیشتر هم اعلام کرده بود که خواهان جنگ گسترده نیست اما اسرائیل را به خاطر جنایاتش تنبیه خواهد کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: حمله‌ای که ایران آغاز کرده، بزرگتر از سطح پیش‌بینی ما است.

پهپادهای ایرانی در آسمان کربلا به سمت اراضی اشغالی

حمله ایران به اسرائیل با شلیک ده‌ها پهپاد آغاز شد

شبکه ۱۲ اسرائیل گزارش داد که پس از شلیک ده‌ها پهپاد، موشک‌های کروز ایرانی نیز به‌سمت اسرائیل شلیک شده‌اند.

روزنامه جام جم در چاپ دوم خودش با انتخاب تیتر «به‌وقت تنبیه» نوشت: پاسخ مشروع و قانونی جمهوری اسلامی ایران به حمله تروریستی اخیر در سوریه

حمله ایران به اسرائیل با شلیک ده‌ها پهپاد آغاز شد

مقام آمریکایی: ایران ممکن است از حدود 100 پهپاد در حمله به رژیم صهونیستی استفاده کند.

تعداد بازدید : 85

هشدار جدی وزیر دفاع ایران: هر کشوری که حریم هوایی یا خاک خود را برای حمله به ایران به روی اسرائیل باز کند، پاسخ قاطع ما را دریافت خواهد کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی: گزارش ها از موج سوم هواپیماهای بدون سرنشین از ایران به سمت اسرائیل خبر می دهند.

تعداد بازدید : 85
تعداد بازدید : 37
سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد: ده‌ها موشک و پهباد به سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داده شد.

تلویزیون اسرائیل ادعا کرد که همزمان از جبهه‌های دیگر پهپادهایی به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است. اخبار تایید‌نشده حکایت از شلیک پهپاد از سوی یمن نیز دارد.

شهرداری حیفا وضعیت فوق العاده اعلام کرد و پناگاه ها برای ورود شهرک نشینان باز شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی: موج دوم حمله پهپادی از ایران به سمت اسرائیل آغاز شد.

شبکه خبر در زیرنویس خود نوشت: عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی از دقایقی پیش آغاز شده است.

شبکه فاکس‌نیوز به نقل از منابع آگاه گزارش داد فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنت‌کام) فلسطین اشغالی را ترک کرده است.

وزیر امور خارجه با اشاره به تماس تلفنی امروز وزرای خارجه هلند، بلژیک و قبرس با او گفت که ضمن تبیین مواضع ایران در پی حملۀ اخیر اسرائیل، به آن‎ها گفته شده که به آمریکا هشدار لازم داده شده است.

منابع عبری: حمله جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

رسانه های رژیم صهیونیستی: چند موشک بالستیک برد بلند از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد.

وزارت حمل و نقل عراق از بسته شدن حریم هوایی این کشور و توقف تردد هوایی خبر داد.

رسانه‎‌های اسرائیلی اعلام کردند که هواپیمای نخست‌وزیر این رژیم به نام «بال صهیون» از ترس آسیب در حملۀ ایران به مکان امنی منتقل شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سیستم جی پی اس در نقاط مختلف کشور از کار افتاده است هم اکنون پارازیت سراسری و موقت و هدفمند در سرتاسر اسرائیل وجود دارد.

هاگاری: این تهدیدی است که چندین ساعت طول می کشد تا به خاک اسرائیل برسد.  ارتش اسرائیل و نیروی هوایی در حال اجرای برنامه منظمی هستند که ما برای آن آماده کرده ایم.  پارازیت GPS به صورت پیشگیرانه انجام می شود.

تعداد بازدید : 47

برخی از خبرها حکایت از شنیده شدن صدای پهپادهای انتحاری در اقصی نقاط استان های غربی کشور دارد.

تعداد بازدید : 85

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل نوشت: مقامات اسرائیلی آغاز حمله ایران با پرتاب ده ها پهپاد به سمت اسرائیل را تایید کردند.

زمان تنظیم مقررات هواپیمایی اردن اعلام کرد که حریم هوایی خود را به روی تمام هواپیماهای ورودی، خروجی و عبوری از امشب بسته است.

نماینده کنگره آمریکا به طور رسمی، خبر حمله پهپادی ایران به اسرائیل را تأیید کرد.

عبور عبور پهپاد های ایرانی از آسمان عراق به سمت رژیم صهیونیستی عبور کردند.

روزنامه عبری یدیعوت آحارنوت: ده‌ها پهپاد از ایران به سمت اسرائیل پرتاب شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها