عرضه بلیط قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، از امروز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۶۸۴۴

زمان فروش بلیط قطارهای رجا ویژه نوروز اعلام شد

فروش بلیط قطارهای مسافری شرکت رجا ء برای تمامی مسیرها غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه به صورت اینترنتی از طریق سایت رجا به نشانی www.raja.ir و سایر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز و از ساعت ۱۲ ظهر همان روز به صورت حضوری از طریق تمامی  مراکز مجاز فروش بلیط قطار در سراسر کشور انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش عرضه بلیط قطار برای مسیرهای منتهی به مشهد به غیر از تهران – مشهد و بالعکس نیز در ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۹ اسفندماه به‌صورت اینترنتی و از ساعت ۱۲ ظهر همان روز به صورت حضوری آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است  بلیط قطار برای مسیر تهران- مشهد و بالعکس ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ماه به صورت اینترنتی و از ساعت ۱۲ ظهر همان روز به صورت حضوری عرضه می‌شود.

نکته مورد تأکید این است که طبق قوانین و مقررات راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران،  تمامی مسافران قطار باید برای سوار شدن، دارای بلیط  مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند و مأموران کنترل بلیط با رؤیت کارت شناسایی معتبر مسافر نام فرد را با تصویر بلیت بررسی می‌کنند و از ورود افراد با بلیط غیر هم‌نام جلوگیری خواهند کرد.

گفتنی است مسافران گرامی، هنگام خرید بلیط  از هر یک از روش‌های موجود، حتما شماره تلفن همراه خود را برای اطلاع‌رسانی‌های بعدی درج کرده و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تائید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند.

هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، خرید بلیت و… می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۵۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها