گردان‌ های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) چندین جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۱۴۴۳۴۵۸

به گزارش جام جم آنلاین، گردان‌ های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌ های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) به عملیات‌های خود علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه می‌دهند.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در غرب شهر خان‌ یونس، ۳ تانک مرکاوای دیگر را در جنوب غرب شهر غزه و یک بولدوزر نظامی «دی ۹» را در جنوب غرب شهر غزه با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده‌اند.

گردان‌ های قدس نیز از درگیری شدید مبارزان خود با نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های «العرایشیه» در غرب شهر خان‌یونس و «بطن السمین» در جنوب غرب این شهر خبر داد و اعلام کرد که در این درگیری‌ها از سلاح تیربار و گلوله‌های ضدزره استفاده کرده است.

همچنین در محور‌های پیشروی «الصبره» و «تل الهوی» در جنوب غرب غزه نیز درگیری شدیدی میان گردان‌های قدس و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان است.

علاوه بر این مبارزان گردان‌ های قدس موفق شدند یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با بسته انفجاری «ثاقب» در اطراف منطقه «جوره العقاد» واقع در خان‌ یونس هدف قرار بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها