در پنجمین ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» تأکید شد؛

صندوق رأی نباید بی‌اعتبار شود | چشم امید تحریم‌کنندگان به کاهش مشارکت است

سعید لیلاز و وحید شقاقی روز دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ در ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند.
کد خبر: ۱۴۴۱۷۵۶

به گزارش جام جم آنلاین، ششمین برنامه «شش در دو» که ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان است «سعید لیلاز استاد دانشگاه و تحلیلگر اقتصادی» و «وحید شقاقی اقتصاددان و رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی» پیرامون موضع تأثیر هر رأی در حل مشکلات اقتصادی کشور به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند.

این برنامه با چاشنی مسائل مهم اقتصادی از جمله معیشت و مسائل مربوط به تحریم‌ها با دو نگاه متفاوت از حوزه سیاست و اقتصاد برگزار خواهد شد و مسائل مهم بودجه‌ای و برنامه‌های توسعه‌ای و نقش مجلس در آن مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» کاری مشترک از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رادیو گفتگو و روزنامه جام‌جم است که روز‌های دوشنبه به‌صورت هفتگی از استودیوی شماره ۱۷ ساختمان شهدای رادیو به‌صورت زنده پخش می‌شود.

بر پایه این خبر، این ویژه‌برنامه با اجرا و سردبیری امین صبحی و تهیه‌کنندگی حسین ماکنعلی تولید و به‌صورت تصویری، از نرم‌افزار کاربردی ایران صدا پخش می‌شود.
همچنین ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» بر روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز رادیو گفتگو قابل دریافت است.

نسخه مکتوب و آنلاین این برنامه برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان در خروجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و مؤسسه مطبوعاتی جام‌جم در دسترس است.

مخاطبان این برنامه می‌توانند دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مباحث انتخاباتی را به سامانه پیامکی رادیو گفتگو به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ ارسال کنند.

مناظره انتخاباتی لیلاز و شقاقی در برنامه شش در دو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها