دو هزار و ۵۶۲ نفر از کارکنان نظام وظیفه خراسان جنوبی در طرح "سرباز ماهر" آموزش دیدند.
کد خبر: ۱۴۴۰۶۹۹

به گزارش جام جم آنلاین،معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان گفت: اجرای طرح "سرباز ماهر" از سوی وزارت ورزش و جوانان در تفاهم نامه‌ای به جهاد دانشگاهی واگذار شده و هم اکنون جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این طرح در کشور است.


ابراهیمی با بیان اینکه طرح سرباز ماهر امسال، از شهریور آغاز شده است گفت:آموزش‌های طرح سرباز ماهر در ۴ دسته‌ی مهارت‌های زندگی، آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی، سواد مالی و سواد رسانه‌ای ارائه می‌شود.


وی گفت: در بحث مهارت‌های زندگی، سرفصل‌هایی از جمله همدلی و خودآگاهی، ارتباط مؤثر و ارتباط بین فردی، مدیریت هیجان و مدیریت استرس، مهارت مدیریت زمان، تفکر انتقادی، حل مسئله، آشنایی با قانون اساسی، سواد مالی، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی به کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح آموزش داده می‌شود.

در بحث مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی نیز سرفصل‌هایی همچون کلیات آشنایی با برنامه‌ریزی شغلی، رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراحل کسب و کار، مهارت بازاریابی و فروش و قوانین کسب و کار آموزش داده می‌شود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی از تداوم آموزش‌های طرح "سرباز ماهر" در ماه‌های آتی خبر داد و افزود: اجرای این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها