در نشست رسانه ای رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل اعلام شد؛

تکمیل104واحد مسکونی شرکت تعاونی مسکن آسمان لیان

تعاونی مسکن لیان، یک مجموعه خصوصی است اما اعضای آن ، پرسنل محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با خریداری زمین از مجموعه نیرو هوایی ارتش، شروع به فعالیت در حوزه تامین مسکن ، احداث و واگذاری واحد های مسکونی می کند.
کد خبر: ۱۴۳۸۸۸۳
به گزارش خبرنگار جام جم-حلیمه آذریون-مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن آسمان لیان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت ها و اقدامات انجام شده در احداث و تکمیل مجتمع مسکونی یکصد و چهار واحدی شهدای ارتش گفت:با تلاش و توکل به خدا سعی کردیم بخشی از حق مردم بزرگ و شریف بوشهر را ادا کنیم و هرچند که نمی توانیم همه حق را ادا کنیم، مردمی که سال ها از مرز های جمهوری اسلامی ایران صیانت و مراقبت کردند.
تلاش با شوق خدمت
((عبدالرضا حق پرور )) افزود:تعاونی لیان، یک مجموعه خصوصی است اما اعضای آن ، پرسنل محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با خریداری زمین از مجموعه نیرو هوایی ارتش، شروع به فعالیت در حوزه تامین مسکن ، احداث و واگذاری واحد های مسکونی می کند .با نظر لطف و عنایت فرمانده محترم وقت کل ارتش،هشتاد و پنج هزار متر زمین در قسمتی از پایگاه هوایی به تعاونی عملیات پایگاه هوایی که با اعضای مشخص شده بود واگذار شد .
خدمت همه جانبه
رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن آسمان لیان با بیان این که فعالیت این شرکت سال86با احداث28واحد مسکونی در عالیشهر آغاز و با برنامه ریزی انجام شده در آینده به552واحد مسکونی خواهد رسید گفت: در سال ۱۳۹۰ همان تعاونی با تغییر نام به تعاونی مسکن آسمان لیان ادامه فعالیت داد و پروژه ۶۳۲ واحدی خود رادر محدوده محلات جنوبی و مجاور بیمارستان امیرالمومنین نیروی هوایی آغاز نموده و شروع به عضوگیری نمود. برابر قرارداد منعقده این واحدها می بایست در سال ۱۳۹۷ به اعضا تحویل شود اما بنا به دلایل مختلف و در مجموع به علت سوء مدیریت پروژه به اتمام نمی‌رسد و تعداد ۵۳۶ واحد نیمه تمام و بلاتکلیف باقی می ماند.
علیرضا زارع مهذبیه در ادامه افزود: در سال ۱۳۹۹ با پیگیری اعضا و بررسی پرونده‌های ایجاد شده توسط دستگاه محترم قضا، هیئت مدیره سابق برکنار و با حکم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سه نفر از اعضا به عنوان هیئت مدیره موقت جهت اداره و ادامه امور منصوب شدند.با سنگ اندازی ها و موانع ایجاد شده توسط هیئت مدیره سابق سرانجام هیئت مدیره موقت دوم با استفاده از ظرفیت قانونی ، مجمع عمومی تعاونی را برگزار نمود.
وی خاطر نشان کرد:با وجود همه محدودیت ها به همت هیئت مدیره جوان و بکارگیری کارشناسان خبره و متخصص سرعت تکمیل پروژه شتاب بیشتری گرفت.پس از پیگیری‌های فنی و حقوقی از اواسط سال جاری تعاونی با سرعت بیشتر و شرایط بهتر به فعالیت خود ادامه داده و با حمایت مسئولین محترم ۱۰۴ واحد از مجموع واحدها به اتمام رسیده و بیش از ۹۰ واحد آن به صاحبان واحدها تحویل شد.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها