با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور انجام شد؛

افتتاح دبیرستان ۱۲ کلاسه عفاف شهر جدید عالیشهر

امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به تحصیل علم و دانش بسیار اهمیت می‌دادند، زیرا لازمه پیشرفت جامعه است.
کد خبر: ۱۴۴۳۷۵۶
به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر؛ در دومین روز از دهه فجر روز جمعه ۱۳بهمن، دبیرستان۱۲کلاسه عفاف(متوسطه اول) با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار بوشهر و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، افتتاح و به بهره برداری رسید.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور در آیین افتتاح این مدارس یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی را بها دادن به علم و دانش عنوان کرد و افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به تحصیل علم و دانش بسیار اهمیت می‌دادند، زیرا لازمه پیشرفت جامعه است.
 
سید محمد حسینی عنوان کرد: وقتی صحبت از علم می‌شود یعنی خدمت به بشریت، پس باید به دانش‌آموزان اهمیت داده و شرایط تحصیل را برای آنها فراهم کنیم که دولت عزم جدی در این زمینه دارد.
 
این مقام مسؤول بیان داشت: در برنامه هفتم و دریک برنامه ۵ ساله باید حداقل ۴۵ درصد دانش‌آموزان را به سمت هنرستان‌ها و حرفه‌آموزی هدایت کنیم و هنرستان‌ها باید در کنار واحد‌های صنعتی و پارک‌های علم و فناوری قرار بگیرند.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در دهه فجر امسال ۹۵۰ فضای آموزشی جدید در کشور افتتاح می‌شود که ۲۳ مدرسه آن مربوط به استان بوشهر است.
 
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در حاشیه این آیین گفت:
دبیرستان ۱۲ کلاسه (متوسطه اول) دخترانه عفاف در شهر عالیشهر با متراز ۳هزارو۹۶۰ مترمربع مساحت زمین، ۴۵ میلیارد ریال اعتبار، در دو طبقه و زیربنای یک هزار و ۸۷۰متر مربع با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.
 
جهانبخش تل اشکی اظهار کرد: تا کنون ۲۰ مدرسه در شهر جدید عالیشهر احداث شده که ۱۲ مدرسه آن با ۱۴۴ کلاس و ۱۷ هزار و ۸۴۷ مترمربع زیربنا توسط شرکت عمران شهر جدید عالیشهر احداث شده است.
 
وی بیان کرد: یکی از رویکرد های اصلی شرکت عمران شهرجدید عالیشهر توسعه فضای آموزشی است که طی چند سال اقدام‌های بسیار خوبی در این راستا عملیاتی شده و تلاش می‌شود این مهم همچنان تا رفع نیاز های کامل دانش آموزان این شهر ادامه داشته باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها