صندلی، یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های هر فضای کاری است. کارمندان و افراد شاغل بیشتر اوقات خود را در فضای کار سپری می‌کنند و اگر صندلی و امکانات رفاهی مناسبی در اختیار آن‌ها نباشد، علاوه بر آنکه بر روی کیفیت عملکرد آن‌ها اثر می‌گذارد، سلامت جسمی افراد را هم تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۳۸۰۱۰

بسیاری از مدیران و صاحبین کسب و کار در زمان خرید صندلی و مبلمان اداری، به ظاهر آن توجه زیادی دارند. درست است که دیزاین محیط اهمیت زیادی دارد؛ اما راحت بودن صندلی و مبلمان، کیفیت و ماندگاری آن‌ها و همچنین استاندارد بودن آن اهمیت بسیار بالاتری نسبت به زیبایی دارد. اگر به عنوان فریلنسر در خانه کار می‌کنید، یا به دنبال خرید یک صندلی مناسب برای فرزندان خود هستید و... باز هم باید به سراغ بهترین نوع صندلی بروید که بتواند پاسخگو نیاز شما باشد.

 ۱۰ نکته مهم برای انتخاب یک صندلی مناسب

اهمیت و ضرورت انتخاب یک صندلی با کیفیت

صندلی‌ها نقش پررنگی در رفاه و راحتی کارمندان و کارکنان شما دارند. هرچه این صندلی‌ها باکیفیت‌تر باشند، پرسنل شما وظایف شغلی خود را به درستی انجام خواهند داد. علاوه بر آن انتخاب یک صندلی باکیفیت و متناسب با ارگونومی بدن می‌تواند راحتی آن‌ها را فراهم کند و دیگر احساس خستگی براثر نشستن طولانی مدت روی صندلی نخواهند داشت. همچنین به گردن درد، کمر درد و... هم دچار نمی‌شوند. صندلی‌های مقاوم و بادوام ایمنی افراد را هم تضمین می‌کند و دیگر شاهد لغزش، افتادن و شکستن صندلی‌ها نخواهید بود. در نتیجه راندمان کار افزایش پیدا می‌کند که به نفع شما است.

جهت کسب اطلاعات و مشاوره خرید در خصوص انواع صندلی اداری می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار نمایید:

09395800167 – 02632828290 - 02632828293

Chandsoo.com

با خرید صندلی اداری مناسب می‌توانید رضایت کارکنان خود را هم جلب کنید تا آن‌ها هم در یک فضایی آرامش بخش و با آسایش خاطر وظایف و امور محور شده به آن‌ها را انجام دهند. تنوع صندلی‌های اداری بسیار زیاد است و می‌توانید به راحتی از بین آن‌ها ازادانه انتخاب کنید و فضایی شیک و جذاب هم داشته باشید که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد. البته تمامی این نکات در زمان خرید صندلی برای منزل هم صدق می‌کند. شما باید صندلی راحتی را بخرید که بتوانید بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنید.

10 نکته مهمی که در هنگام خرید یک صندلی باید به آن توجه کرد؟

چه قصد خرید صندلی برای خانه‌تان را داشته باشید و چه برای یک محیط اداری و رسمی، در هر صورت شما باید به یک سری نکات مهم توجه کنید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس صندلی اداری

صندلی‌ها امروزه با فریم‌های چوبی، فلزی و حتی پلاستیکی هم روانه بازار می‌شوند. برای انتخاب جنس صندلی پیش از هر چیزی باید به مقاومت آن توجه کنید. از طرفی جنس صندلی باید با سبک دکوراسیون شما هماهنگ باشد. برای مثال: پشت یک میز کلاسیک چوبی، صندلی چوبی و کار شده جلوه بیشتری خواهد داشت تا یک صندلی مدرن با فریم پلاستیکی!

 ۱۰ نکته مهم برای انتخاب یک صندلی مناسب

استاندارد و ارگونومیک بودن صندلی اداری

صندلی که می‌خرید باید متناسب با ارگونومی بدن باشد. نشیمنگاه نرم و راحتی داشته باشد تا حین استفاده به زانوها و کمر کم‌ترین فشار وارد شود. پشتی با ارتفاع مناسب داشته باشد و بتواند از کمر به خوبی محافظت کند. نکته مهمی که برخی افراد در زمان خرید صندلی از آن غافل می‌شوند، توجه به دسته صندلی است. بهتر است صندلی که انتخاب می‌کنید دارای دسته باشد. وجود دسته ضمن ایجاد راحتی بیشتر، یک حریم خصوصی هم برای شخص تعریف می‌کند که موجب برقراری امنیت ذهنی او می‌شود.

نیاز شما

صندلی گیمینگ می‌خواهید یا یک صندلی برای مطالعه؟ صندلی کارمند نیاز دارید یا قصد خرید صندلی مدیریتی را دارید؟و... هر یک از این نیازها، صندلی خاص خود را دارند که متناسب با آن طراحی و تولید شده‌اند. باید در ابتدا نیاز خود را مشخص کنید و سپس به فکر انتخاب و خرید باشید.

 ۱۰ نکته مهم برای انتخاب یک صندلی مناسب

قابلیت‌های صندلی اداری مناسب

برخی از صندلی‌ها در ابعاد و اندازه‌های مشخصی تولید شده‌اند. اما برخی دیگر قابلیت‌های تنظیم ارتفاع، تنظیم زاویه پشتی، ارتفاع دسته و... را دارند که سبب می‌شود صندلی منعطف باشد و بتوان برای میزها و افراد مختلفی از آن استفاده کرد. هرچه قابلیت‌های صندلی بیشتر باشد، قیمت فروش آن هم بیشتر خواهد بود.

 

داشتن چرخ های روان و ژله ای

صندلی‌ها در حالت کلی در دو نوع تولید می‌شوند. صندلی چرخ دار و بدون چرخ. نوع چرخدار آن برای فضاهای رسمی و کفپوش سرامیک مناسب است که می‌توانید به راحتی در زاویه‌های مختلف از آن استفاده کنید و به آسانی آن را جابه جا کنید. اما اگر قرار است صندلی را در محیط خانه و اتاق خودتان روی فرش استفاده کنید، مدل بدون چرخ برای شما مناسب‌تر خواهد بود.



رنگ و مدل صندلی گیمینگ و اداری

صندلی‌ها تنوع رنگی و مدل بسیار زیادی دارند. تا جایی که بسیاری از افراد در زمان خرید صندلی گیمینگ و دیگر نمونه‌ها نمی‌توانند از بین رنگ و مدل‌ها انتخاب کنند و سردرگم می‌شوند. برای آنکه بتوانید انتخاب رضایت بخشی داشته باشید، به چند نکته دقت کنید:

  • صندلی‌های حجیم برای محیط‌های کوچک مناسب نیستند.

  • بهتر است رنگ صندلی متناسب با رنگ دیگر مبلمان فضا باشد.

  • از رنگ‌های خیلی روشن برای صندلی استفاده نکنید چرا که به مرور استفاده دچار رنگ رفتگی می‌شود و ظاهر خوبی نخواهد داشت. (البته این نکته بستگی به جنس صندلی خواهد داشت)

  • رنگ‌های خیلی جیغ بعد از مدتی چشم‌ها را خسته می‌کند و تمرکز را از شما سلب خواهد کرد.

  • رنگی بخرید که با سبک دکوراسیون محیط هم خوانایی داشته باشد.



رویه صندلی اداری

برای رویه صندلی‌ها از پارچه‌هایی با ضخامت و جنس‌های مختلف استفاده می‌شود. چرم، الیاف مصنوعی، مخمل، پارچه ترک و... برخی از این نمونه‌ها است. شما می‌توانید با توجه به بودجه و نظر شخصی خودتان رویه صندلی را انتخاب کنید.

اندازه صندلی اداری

برخی از صندلی‌ها حمایت خوبی از بدن ندارند و در اندازه کوچک‌تری ساخته می‌شوند. اگر صندلی را برای استفاده خودتان می‌خواهید می‌توانید با توجه به قد و وزن خودتان انتخاب کنید. اما اگر قرار باشد افراد مختلفی از آن استفاده کنند باید مدلی را تهیه کنید که برای افراد مختلفی با قد و وزن‌های متنوع قابل استفاده باشد.

برند سازنده صندلی

امروزه صندلی‌ها توسط تولید کننده‌های مختلف در داخل و خارج کشور تولید شده و در بازار عرضه می‌شود. هر یک از آن‌ها مشخصات خاص خود را دارند و شما برای خرید بهترین صندلی باید به سراغ برندهای خوش نام بروید که رضایت کاربران زیادی را جلب کرده‌اند.



قیمت صندلی گیمینگ و اداری

اگر قصد خرید صندلی به تعداد زیادی را دارید، قیمت یکی از فاکتورهای مهم خواهد بود. قیمت صندلی اداری و گیمینگ با توجه به امکانات، جنس، ابعاد و مدل، برند سازنده و... متفاوت است. صندلی‌های خارجی نسبت به مدل‌های تولید داخلی قیمت بیشتری هم دارند. شما می‌توانید بسته به بودجه و نظر خودتان از بین صندلی‌ها انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه چندسو مرکز و نمایندگی فروش انواع صندلی

در زمان خرید صندلی برای منزل و محیط کار، باید به فکر انتخاب یک فروشگاه مناسب هم باشید. فروشگاهی که محصولات اورجینال را از برندهای سازنده با تضمین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. وجود گارانتی در صندلی‌ها کیفیت آن‌ها را تضمین می‌کند. فروشگاه چندسو یکی از بهترین نمایندگی‌ها و مراکز فروش انواع صندلی و مبلمان اداری است که محصولات متنوعی را به همراه گارانتی از برند سازنده عرضه می‌کند.

می‌توانید خریدی بدون واسطه به صورت آنلاین یا حضوری را از چندسو انجام دهید و یک صندلی استاندارد متناسب با نیاز خود داشته باشید. اگر نمی‌دانید که چه صندلی برای نیاز شما و دکوراسیون مد نظرتان مناسب است، می‌توانید از کارشناسان باتجربه چندسو هم کمک بگیرید. این همه ماجرا نیست، چندسو به منظور رفاه و رضایت مشتریان خود علاوه بر حذف واسطه و در نظر گرفتن سود کم، امکان خرید به صورت اقساطی را هم برای شما فراهم کرده است تا بدون دغدغه قیمت یک صندلی استاندارد و با دوام تهیه کنید که تا مدت‌ها برایتان قابل استفاده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها