مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین

راه اندازی ۱۴ خانه ورزش روستایی در بخش بشاریات

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در راستای توسعه ورزش در همه مناطق تاکنون ۱۴ خانه ورزش روستایی در بخش بشاریات راه اندازی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در راستای توسعه ورزش در همه مناطق تاکنون ۱۴ خانه ورزش روستایی در بخش بشاریات راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۴۳۵۴۸۶

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین:عباس علایی مقدم ،مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در جلسه شورای اداری بخش بشاریات گفت: در راستای توسعه ورزش در همه مناطق برخوردار و کم برخوردار راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۴ خانه ورزش روستایی در بخش بشاریات راه اندازی شده و مورد استفاده جوانان و نوجوانان روستا‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین در خصوص مشکلات مطرح شده در خصوص کمبود امکانات ورزشی در بخش بشاریات گفت: آمادگی داریم در سطح شهرستان آبیک و بخش بشاریات در صورت تامین زمین و یا اختصاص ساختمان‌های قدیمی و بلا استفاده آن‌ها را تجهیز کرده و برای فعالیت‌های ورزشی تجهیز کنیم.

وی یادآورشد: برای احداث زمین چمن مصنوعی در روستای حاج تپه در صورت همراهی استانداری و فرمانداری آبیک آمادگی داریم تجهیزات چمن مصنوعی آبیک را به این بخش منتقل و بخشی از اعتبارات آن را نیز تامین کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین در خصوص زمین اهدایی روستایی حاج تپه به اداره ورزش و جوانان اظهارداشت: در جلسه‌ای برای مشخص شدن وضعیت مالکیت آن و صدور سند قطعی بنام اداره ورزش و تصمیم گیری خواهیم کرد، ولی اگر سندی تنظیم نشده باشد با نظارت فرمانداری می‌توانیم بخشی از این زمین که توسط مردم «هبه» شده را واگذار کنیم تا بتوانند از درآمد حاصل از فروش آن یک فضای ورزشی در این روستا ایجاد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها